Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#8573Neuznání reklamace při stálých servisních opravách pračky Candy se sušičkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2015, před 9 lety

Libuše Nováková

Znění stížnosti

Dne 21. 8. 2014 jsem si po rekonstrukci koupelny koupila v Datartu Hostivař pračku se sušičkou Candy. Po prvních praních jsem zjistila, že pračka skáče, splachuje předčasně. 1. servisní oprava, doporučení podložek, provedeno. Skáče dále. Návštěva Datartu, žádání o výměnu pračky za jiný model, neuspěla. Další servisní oprava, kromě skákání nahlášeno, že po skončení praní u 1 programu prádlo teplé, tzn. nevymáchané, doporučení botiček na nohy pračky, výměna programátoru. Po odchodu technika opěk skáče. Další servisní opravy, dohromady 5. P. vedoucí v Datartu neoblomná a odmítá. Po dotazu na čoi jsem se dozvěděla, že na vrácení mám po 5 opravách nárok. Prosím poraďte, jsem nešťastná.Dnes peru tak, že při ždímání držím pračku kolenem, aby se neutrhly hadice.


Produkt

S výrobkem jsem velmi nespokojená, se servisními službami velká spokojenost. Podle techniků je skákání problém této pračky se sušičkou a těžko opravitelné, leda ždímat na malé rychlosti. Na aviváž je příliš malá nádržka a prádlo je opravdu tvrdé. Ještě připomínku. u návodu pračky je zmínka o tom, že pračka není určena dementní a starší lidi. Přestože jsme starší důchodci, myslím, že jsme obsluhu zvládli, ale i na takové věci by měl prodavač upozornit. Prostě pračka je velmi složitá a např. neumožňuje praní na 90 st.


Požadované řešení

Prosím o pochopení a o možnost vrácení pračky. Děkuji za pomoc, s pozdravem Nováková Libuše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2015 17:22, před 9 lety

Odstoupit od spotřebitelské kupní smlouvy je možné v případě, pokud nelze vadu na věci odstranit opravou, výměnou součásti nebo dodáním nové věci. Odstoupit od smlouvy je možné také v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 15:56, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.