Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 21. 8. 2014 jsem si po rekonstrukci koupelny koupila v Datartu Hostivař pračku se sušičkou Candy. Po prvních praních jsem zjistila, že pračka skáče, splachuje předčasně. 1. servisní oprava, doporučení podložek, provedeno. Skáče dále. Návštěva Datartu, žádání o výměnu pračky za jiný model, neuspěla. Další servisní oprava, kromě skákání nahlášeno, že po skončení praní u 1 programu prádlo teplé, tzn. nevymáchané, doporučení botiček na nohy pračky, výměna programátoru. Po odchodu technika opěk skáče. Další servisní opravy, dohromady 5. P. vedoucí v Datartu neoblomná a odmítá. Po dotazu na čoi jsem se dozvěděla, že na vrácení mám po 5 opravách nárok. Prosím poraďte, jsem nešťastná.Dnes peru tak, že při ždímání držím pračku kolenem, aby se neutrhly hadice.
S výrobkem jsem velmi nespokojená, se servisními službami velká spokojenost. Podle techniků je skákání problém této pračky se sušičkou a těžko opravitelné, leda ždímat na malé rychlosti. Na aviváž je příliš malá nádržka a prádlo je opravdu tvrdé. Ještě připomínku. u návodu pračky je zmínka o tom, že pračka není určena dementní a starší lidi. Přestože jsme starší důchodci, myslím, že jsme obsluhu zvládli, ale i na takové věci by měl prodavač upozornit. Prostě pračka je velmi složitá a např. neumožňuje praní na 90 st.
Prosím o pochopení a o možnost vrácení pračky. Děkuji za pomoc, s pozdravem Nováková Libuše
|
Tweet |
Odstoupit od spotřebitelské kupní smlouvy je možné v případě, pokud nelze vadu na věci odstranit opravou, výměnou součásti nebo dodáním nové věci. Odstoupit od smlouvy je možné také v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.