Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Do dnešního dne t.j. 3.12. 2015 mne nebyla přes veškeré výzvy na můj bankovní účet vrácena uhrazená kupní cena ve výši 368Kč za nedodané zboží paměťová karta 64Gb přestože mne tato skutečnost byla již několikráte společností Rabator s r.o. Ber slevu několikráte přislíbena , (viz e mail níže ) telef. kontakt s touto společností není možný , nikdo tel. nepřijímá . A na výzvu k nápravě e - mailovou korespondenci nikdo neodpovídá .
Klára Nováková (BerSlevu.cz)
3. 11. 14:24
Potvrzuji Vám stornování Vaší objednávky č. 9902008810. Peníze Vám budou vráceny převodem zpět na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena.
Děkujeme za pochopení
S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
tel.: 774 728 578, e-mail: podpora@rabator.com
objednávky č. 9902008810.
Vrácení kupní ceny ve výši 368 Kč na můj účet
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel do dnešního dne tj. 25.2. 2016 nebyla vrácena uhrazená částka za nedodané zboží .
Děkuji za ochotu .
J.PELC
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.