Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#8575Kaufland používá nekalé obchodní praktiky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2015, před 9 lety

Lyubov Sabadosh

Znění stížnosti

Poprvé jsem uviděla informační video o vahách z Kauflandu asi před půl rokem, ale když jsem pak šla do našeho Kauflandu tak tam ta folie nebyla, a říkala jsem si že asi je to nejaka informační válka mezi obchodními řetězci a nalhávají, ale bohužel vidím že je to realita. Při dnešní návštěvě Kauflandu v Mladé Boleslavi, U Stadionu jsem zjistila že na vahách, kterými si zákazník váží zeleninu, je přidaná průhledná folie a reklamní obrázek. Zkontrolovala jsem cenu ovoce zváženého bez této folii a rozdíl byl v 8,-Kč. Za mnou ve frontě k vahám stalo hodně důchodců, pro které ten rozdíl v ceně potravin a okrádaní má velký dopad na jejích život. A to je asi hlavni důvod, co mně stimuloval v předvánočním období napsat tuto stížnost. Manipulaci s vahami všiml se pracovník obchodu, následně mně seřval a vyhrožoval, že dojde za mnou na pokladnu a bude u toho až budu platit, protože folie je nedílnou součásti váhy a pokud fólii odstraňují, okrádám jejich společnost a budu za to stíhána. Podívala jsem se na internet a vidím že nejsem jediná co si mysli že to je okrádaní (viz : http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/8151/okradani-zakazniku-pri-vazeni-zeleniny).
Jinak v Kauflandu nakupuji pořad a jsem spokojena s kvalitou a cenami potravin atd., ale tentokrát jsem znechucena z takového přístupu k zákazníkům a je mí moc líto že dovoluji si takové praktiky.


Produkt

Okrádáni zákazniků


Požadované řešení

Bezodkladní Vyjádřeni společnosti ke konkretním připadám, podáni vysvětleni, vyřešeni problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2015 08:24, před 9 lety

Jako jsme již uvedli u obdobné stížnosti zmíněné spotřebitelkou výše: Podle § 3 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti. Nesplní-li tuto zákonnou povinnost, vystavuje se nebezpečí uložení pokuty za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč.

Je možné podat podnět k prošetření celé záležitosti České obchodní inspekci, která nad poctivostí při prodeji zboží provádí dozor.

Pokud se prodávající na úkor spotřebitele tímto obohatil, může se spotřebitel domáhat vydání bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku a požadovat tak vrácení rozdílu mezi cenou vypočtenou podle zvážené hmotnosti zboží a cenou vypočtenou podle skutečné hmotnosti zboží.

Reklamní folie by mohla být umístěna na vahách na ovoce a zeleninu pouze za předpokladu, že je váha správně srovnána, tara (tj. váha obalu, v tomto případě fólie) přednastavena, aby hmotnost zváženého zboží odpovídala a nebyla uměle navyšována.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2015 13:52, před 9 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2016 07:11, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.1.2016 13:08, před 9 lety


Lyubov Sabadosh

žádám společnost vyjádřit se ke vzniklé situaci veřejně, aspoň tady na Vaších webových stránkách, abych ostatní zákaznicí měli možnost obeznámit se z informacemi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2016 14:18, před 9 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Vaši reakci.

S našimi zákazníky vítáme slušnou komunikaci a vysvětlení, jak se věci opravdu mají. Právě z tohoto důvodu jsme velmi podrobně vysvětlili serveru iDNES, jak správně interpretovat nastavení našich vah. Vše je možné zhlédnout na
http://ekonomika.idnes.cz/kaufland-ma-sve-vahy-v-poradku-dkz-/test.aspx?c=A150514_154506_ekonomika_fih#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6.

V případě bližších informací nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese nebo telefonním čísle uvedených výše.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2016 11:29, před 9 lety


Lyubov Sabadosh

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.4.2016 10:02, před 9 lety


Lyubov Sabadosh

Hodnocení: