Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po přestěhování žádáme UPC převedení internetu na novou ad.
Manželka je na netu pracovně velmi vázaná, tudíž mi připadá vyčkat 3x po cca 15 minutách pořádník na dovolání se na UPC děsivé.
Potom vám operátor slíbí, že se někdo do 2 dnů ozve a vy stále čekáte.
Toto kolečko jsem si zopakoval jak jsem již psal 3x a dochází mi nálada a trpělivost.
Běs a hrůza za placené, ne zrovna levné služby.
L.Stehlík tel.725628375
služba UPC na ad.Ivana Stehlíková, Vinařská 8, Ústí nad Labem 400 01
Okamžité připojení a min omluva za toto jednání se zákazníkem
|
Tweet |
Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, s.r.o. pro domácnosti (dále jen „VOP“) neobsahují ustanovení, jak by měl zákazník postupovat v případě změny místa, ze kterého je služba využívána. V čl. 4.4.1. VOP pouze ukládá povinnost zákazníkovi prokázat jeho užívací právo k místu, ve kterém má být služba poskytována (týká se to i změny adresy). Nedodá-li zákazník toto potvrzení, nemusí společnost službu poskytnout.
Zákon stanoví, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
V čl. 4.6 VOP se společnost zavazuje k odstranění poruchy co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dní od nahlášení poruchy klientskému centru. Pokud je porucha na síti UPC nebo na zařízení UPC, nese náklady na opravu UPC. Pokud společnost nedodává neoprávněně služby déle než 30 dní, může spotřebitel od smlouvy odstoupit dle čl. 2.7.3.1. písm. a) VOP.
Společnost žádá zákazníka, aby pro komunikaci se společností používal výhradně klientské centrum. Klientské centrum je možné kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím webového rozhraní www.upc.cz anebo zaslat dopis na adresu P.O.Box 53, Praha 3, PSČ 130 11.
S klientem jsme se zkontaktovali 9.12. a jeho služby přestěhovali na požadovanou adresu.
V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Technik přijel až po několika dalších urgencích, zastrčil kolík do zásuvky a chtěl 3 nebo 4 stovky po manželce.
Tak na tokové služby vám slavné UPC z vysoka s..u
To nám po půlhodinovém dovolávání mohl někdo odborně sdělit, že si net můžeme zapojit sami
S klientem jsme se spojili a celou situaci si vysvětlili a omluvili jsme se za prodlevu při zpracování požadavku o převedení služeb na novou adresu. Zároveň jsme si potvrdili, že technik žádný poplatek nepožadoval a klient žádný poplatek technikovi neplatil. Čekání jsme klientovi kompenzovali a s řešením situace byl spokojen.
V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Zdravím
Nějakým způsobem jsme se nakonec dohodli, ale nechtěl bych v budoucnu něco podobného podstoupit.
Děkuji za pomoc
Hodnocení: