Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#8586Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2015, před 9 lety

Radovana Nováková

Znění stížnosti

Dnes 4.12.2015 jsem v Kauflandu pobočka Brno Židenice zakoupila rum, který měl v akci stát 79,90Kč. Brala jsem ho z regálu, kde byla cenovka 79,90 Kč. Po zaplacení na pokladně jsem kontrolovala účtenku a zjistila, že rum je naúčtován za 125,- Kč. Ihned jsem šla na přepážku reklamací toto oznámit. Pracovnice mně řekla, že toto je jiný rum, který v akci není. Protože jsem zboží brala z regálu s cenovkou 79,90 Kč nenapadlo mne prohlížet si značku. Chtěla jsem tedy vrátit peníze, ale bylo mi řečeno, že za alkohol peníze nevracejí.
Vždy jsem v Kauflandu ráda nakupovala, ale tento přístup mě velmi zklamal a nechápu proč mně nebylo vyhověno. Jsem důchodce a částka 55,- Kč o kterou byl rum dražší není pro mne zanedbatelná.

S pozdravem Radovana Nováková, Houbalova 7 Brno


Produkt

v akci: rum Royal Tuzemský zakoupený rum Klasik Tuzemák


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 09:26, před 9 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2015 10:26, před 9 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.12.2015 14:17, před 9 lety


Radovana Nováková

Hodnocení:

Komentář: Raklamace byla vyřešena k mé spokojenosti. Kaufland mi vrátil peníze.