Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8589Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2015, před 9 lety

Eduard Kebort

Znění stížnosti

26.10.2015 jsem u společnosti objednal a zaplatil přes jejich portál www.berslevu.cz pozlacené šperky v hodnotě cca 550,- Kč. Přesto, že doba dodání byla deklarovaná v délce 7 dnů, dnes (4.12.2015), tj. po 6 týdnech, ještě zboží nedorazilo.
Několikrát jsem přes kontaktní formulář odeslal na adresu podpora@berslevu.cz žádosti o řešení, ale tamější "zákaznická podpora" hraje mrtvého brouka a ani jednou nezareagovala.
Tak jsem si trochu firmu a pana majitele prolustroval a už se ani nedivím.
Osobně považuji za nejlepší řešení podat na firmu podnět PČR pro podezření z podvodu. Za tímto účelem uvítám kontakty na další podobně postižené klienty portálu Berslevu.cz, abychom společně poslali firmu do likvidace.


Ing. Eduard Kebort
Most
eduard.kebort@seznam.cz


Produkt

Objednané a předem zaplacené zboží: Pozlacený komplet náušnice, náhrdelník, náramek a prsten Victoria de Bastilla


Požadované řešení

Spojit se s dalšími postiženými klienty portálu BERSLEVU.CZ a poslat firmu do likvidace a pana majitele CONSTANTIN CIUNTU do tepláků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 11:19, před 9 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher. Voucher je ale dokladem o uzavření smlouvy s poskytovatelem služby. Zde by se předpokládala dobrá víra spotřebitele, že svůj závazek zaplatit za službu splnil poukázáním částky slevovému portálu, pokud tak stanovily podmínky smlouvy.

Z důvodů předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebitelům, aby od smlouvy odstoupili. Odstoupit od smlouvy lze poté, kdy prodávající nesplní povinnost dodat zboží v dodatečné lhůtě, která může poskytnuta i mlčky. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit zaplacené finanční prostředky. Jedná se o soukromoprávní postup.
Z pohledu trestněprávní odpovědnosti, může být naplněna skutková podstata trestného činu podvodu. Pokud se tedy spotřebitelé domnívají, že by mohlo jít o podvod, doporučujeme podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního. Požadavek na náhradu škody je vhodné uvést do protokolu současně s podáním trestního oznámení.
Pokud bude známo číslo jednoho trestního oznámení, můžou ho i ostatní spotřebitelé uvést do protokolu při podání trestního oznámení. Tímto se napomůže odhalení rozsahu případné trestné činnosti a počtu poškozených.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:42, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 10:35, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2016 12:40, před 9 lety


Eduard Kebort

Společnost se sice ozvala, ale řešení - vrácení peněz nebo dodání zboží - se samozřejmě ani po měsíci nekoná.
Doufám, že podle ohlasů na tuto společnost seženu dost dalších "postižených", abychom mohli podat společnou žalobu a firmu i s panem majiteklem poslali "do tepláků".
Kebort

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 10:07, před 9 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.