Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2 NEFUNKČNÍ ZMETKY,NELZE SES FIRMOU SPOJIT,UDANÉ TEL.ČÍSLO 774 728 578 JE NEUSTÁLE PŘEPLNĚNO,
256 GB OTG flash disk,VÍC NENÍ NA FLSH DISKU UVEDENO
Asi již musím vložené peníze oželet ale bylo by dobré varovat před touhle neseriozní firmou další zájemce.
VARUJI PŘED TOUTO FIRMOU !!!!!!
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li takové ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží. Pokud tomu tak není, má spotřebitel možnost uplatnit práva z vadného plnění (věc reklamovat). Spotřebitel může požadovat dodání nové věci bez vad, nebo pokud to není možné, má možnost odstoupit od smlouvy. Nevybral-li si spotřebitel ani jednu z uvedených možností, má právo požadovat přiměřenou slevu.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci, případně odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace, odstoupení), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha-Slivenec, Slivenec, K Cikánce 610/17). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Pokud by bylo zboží spotřebitelem odesláno k reklamačnímu řízení za využití poskytovatele poštovních služeb, má se za to, že zásilka došla druhé straně třetí den ode dne odeslání. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace, pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má pak právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Byla-li reklamace vyřízena kladně a za způsob jejího vyřízení je považováno odstoupení od smlouvy, má společnost povinnost spotřebiteli vrátit peněžní prostředky a také náklady, které byly účelně vynaloženy v souvislosti s uplatněním reklamace (v daném případě se jedná o poštovné). Společnost by měla vrátit peníze ihned. Pokud tak neučiní, je vhodné vyzvat ji k plnění a určit ji přiměřenou lhůtu, do kdy tak může učinit.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.