Společnost


ČSOB Stavební spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8601Oznámení o splacení úvěru a vzniklém přeplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2015, před 9 lety

Petr Beneš

Znění stížnosti

Dobrý den
na jaře mě přišla od spořitelny informace k úvěru, že k letošnímu říjnu bude splacen. Přesto si spořitelna v listopadu strhla z mého účtu inkasem celou částku 3.584,- a nyní mi oznamuje, že u nich mám přeplatek 3.580,- Kč. Peníze mi prý pošlou, ale neví kam . A jak je částka nad 1000 Kč tak si musím nechat žádost o převod ověřit. Sice zdarma, ale u člověka z jejich pobočky, který mě opět připraví o čas a bude se mi snažit vnutit další produkt. Mrzí mě to, že společnost, které jsem projevil důvěru povolením inkasa ze svého účtu, této důvěry zneužívá a nakonec ji používá k mému vydírání


Požadované řešení

Jde mi spíše o upozornění na opravdu hloupé obchodní praktiky, věc si vyřeším sám na pobočce a opravdu již nikdy jejich služeb nevyužiji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 13:03, před 9 lety

Pokud spotřebiteli vznikl přeplatek za úhradu poskytovaných služeb, má právo na jeho vrácení. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila bez právního důvodu. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Společnost by neměla klást překážky při uplatnění práva na vrácení bezdůvodného obohacení. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 10:13, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.