Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#8604Neoprávněně stržené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2015, před 9 lety

Jiří Svoboda

Znění stížnosti

Nikdy jsem se nepřihlásil a byla mi stržena částka 4788,00 Kč dne
4,12.2015.
Prosím o odpověd
svo@medialine.cz

Nikdy jsem se na Fasebooku neregistroval
ani ve vaší seznamce.


Požadované řešení

Ozvat se a dohodnout vrácení peněz a okamžité ukončení akce.
Jedná se asi o zneužití mých osobních údajů.Podám žalobu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 18:02, před 9 lety

Pokud si spotřebitel není vědom existence vzniku jakéhokoli závazku ve vztahu ke společnosti, je vhodné nejprve zjistit, na základě jakého právního titulu společnost své tvrzení o existenci smluvního vztahu zakládá. V případě, že žádný smluvní vztah se společností nevznikl, jednalo by se na straně společnosti o bezdůvodné obohacení, které je povinen obohacený neprodleně vydat ochuzenému (spotřebiteli) podle § 2991 občanského zákoníku. Při získání peněžitého prospěchu vzniká povinnost vracet i úroky, pokud obohacený dobře věděl, že mu daný obnos nenáleží podle § 3004 občanského zákoníku.

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Promlčecí doba je v tomto případě dle §629(1) zákona 89/2012 Sb., tříletá. Společnosti je možno zaslat výzvu na vydání bezdůvodného obohacení nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou.

Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat mimo jiné formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Pokud se jedná o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebiteli pro případ trvání sporu obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci. V daném případě se jedná o zahraniční společnost be2 S.a.r.l. (se sídlem v Lucembursku), která se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování.

Konntakty na ESC pro ČR:
Adfresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2015 08:05, před 9 lety

User ID: 63bb72c745fef1e4b0a6b95d

User email: svo@medialine.cz


Dobrý den Jiri Svoboda,

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2, které uvádějí/upřesňují automatické prodloužení VIP členství, zakoupeného ke dni 03.12.2014. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 – prodloužené.

Je nám to líto, ale v obdobných případech není možnost refundace k dispozici.

Pokud došlo z naší strany k omylu a podepsanou Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odesání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho účtu.

Jako ústřetový krok z naší strany byla již automatická prolongace Vašeho VIP členství z naší strany vypovězená.

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.12.2015 08:58, před 9 lety


Jiří Svoboda

Nikdy jsem se na Vaši seznamku nepřihlásil.
Spořitelna zneužití mé karty řeší.
Takže nejen ukončuji jakoukoliv spolupráci z Vší seznamkou, ale žádám refundaci částky 4788,Kč.
Stejně mi není jasní jak jste k této podivné částce dospěli.
Prosím o vyjádření a podrobné vyčíslení.
RNDr Jiří Svoboda.
telefon 602564078

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2015 09:07, před 9 lety

Dobrý den, paní Jiri.

Děkujeme, že ste se s Vaším problémem obrátili na nás.
V nejbližší době Vás bude kontaktovat člen našeho zákaznického servisu prostřednctvím e-mailu s cílem projednat Vaší záležitost. Můžete také kontaktovat náš zákaznícký servis přímo na adrese zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2016 15:29, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2016 09:25, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.