Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#8606Elektroworld

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2015, před 9 lety

Martina Drapalova

Znění stížnosti

Dobry den,minuly rok jsem koupil mob.telefon kteremu po roce prestal fungovat displej na dotyk.Po reklamaci mi bylo zdeleno ze je polity a nebo od potu ruky pri noseni v kapsy.Ja s tim nesouhlasil mob.telefon jsem nikdy nepolil ani nenosil bez obalu.Dalsi reklamace mi nebyla umoznena a po delsi komunikaci pry nemam na penize ani opravu narok,nevztahuje se na toto reklamace bylo mi receno od prodavace.Domu odchazim bez penez a nefunkcnim telefonem.Jsem velice nespokojen z jednani prodavace a Vasi spolecnosti.Proto bych rad vedel jak se tato situace bude resit urcite to tak nenecham prece jen 3100 za telefon je dost a oprava od Vas 2800 se mi zda zbytecna.Budu doufat ze situaci vyresime v poradku mam od Vas jeste jine vyrobky a velice doufam ze se toto nebude opakovat.Proto budu cekat na vase vyjedreni a nasledne vyreseni s pozdravem Hrabalek.


Produkt

stiznost


Požadované řešení

DALSI POSTUP RESENI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 09:12, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2015 10:13, před 9 lety

Vážená paní Drápalová, pane Hrabálku,

pokoušela jsem se najít reklamaci podle Vašeho jména, bohužel se mi ji nepovedlo dohledat. Vzhledem k tomu co jste uvedl se obávám, že Vám nebudeme schopni pomoct. Pokud se jedná o mechanické poškození vlivem oxidace telefonu, pak bude zřejmě nutné, aby jste se obrátil na soudního znalce z oboru, pokud s vyřízením reklamace nesouhlasíte. Abych Vám ale mohla odpovědět na konkrétní reklamaci poprosím o doplnění informací o výrobku, případně o doplnění čísla reklamace, abych mohla najít Vaši reklamaci a napsat Vám adekvátní odpověď.

Po doplnění informací z Vaší strany budeme schopni zjistit o jakou reklamaci se jedná a řešit konkrétní situaci.

S úctou

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2016 09:21, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 08:35, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.