Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,minuly rok jsem koupil mob.telefon kteremu po roce prestal fungovat displej na dotyk.Po reklamaci mi bylo zdeleno ze je polity a nebo od potu ruky pri noseni v kapsy.Ja s tim nesouhlasil mob.telefon jsem nikdy nepolil ani nenosil bez obalu.Dalsi reklamace mi nebyla umoznena a po delsi komunikaci pry nemam na penize ani opravu narok,nevztahuje se na toto reklamace bylo mi receno od prodavace.Domu odchazim bez penez a nefunkcnim telefonem.Jsem velice nespokojen z jednani prodavace a Vasi spolecnosti.Proto bych rad vedel jak se tato situace bude resit urcite to tak nenecham prece jen 3100 za telefon je dost a oprava od Vas 2800 se mi zda zbytecna.Budu doufat ze situaci vyresime v poradku mam od Vas jeste jine vyrobky a velice doufam ze se toto nebude opakovat.Proto budu cekat na vase vyjedreni a nasledne vyreseni s pozdravem Hrabalek.
stiznost
DALSI POSTUP RESENI
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Drápalová, pane Hrabálku,
pokoušela jsem se najít reklamaci podle Vašeho jména, bohužel se mi ji nepovedlo dohledat. Vzhledem k tomu co jste uvedl se obávám, že Vám nebudeme schopni pomoct. Pokud se jedná o mechanické poškození vlivem oxidace telefonu, pak bude zřejmě nutné, aby jste se obrátil na soudního znalce z oboru, pokud s vyřízením reklamace nesouhlasíte. Abych Vám ale mohla odpovědět na konkrétní reklamaci poprosím o doplnění informací o výrobku, případně o doplnění čísla reklamace, abych mohla najít Vaši reklamaci a napsat Vám adekvátní odpověď.
Po doplnění informací z Vaší strany budeme schopni zjistit o jakou reklamaci se jedná a řešit konkrétní situaci.
S úctou
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.