Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8610Peníze zaslány, zboží nedodáno, komunikace není možná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2015, před 9 lety

Karel Pejzl

Znění stížnosti

Platbu udajně ještě neobdržel dle http://edora.cz/ Stav objednávky: Čeká na platbu
Platba byla řádně odeslána 24.11.2015 Příkaz el. bankovnictví k úhradě do JPÚ
2800342411/2010 vs:11500061,pokus o komunikaci není možný


Produkt

ID/kód název produktu 1000187 Zopo ZP320 flip pouzdro (Modrá)


Požadované řešení

PLATBU VRATIT ZPĚT,POKUD NEDORUČÍ ZBOŽÍ DO 10 PRAC.DNÍ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 17:27, před 9 lety

Obchodní a reklamační podmínky internetového obchodu www. edora.cz stanoví v čl. 6.5. ohledně doby dodání následující: Dodací doba se pohybuje okolo 20 pracovních dní. V období svátku se doprava vlivem neočekávaných událostí ( doprava, celnice ) může o něco prodloužit. V případě, že není kupujícímu doručeno zboží do šedesáti dnů od přijetí platby, je přijatá platba okamžitě odeslána zpět kupujícímu. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

Pokud nebyly sjednány při uzavírání smlouvy mezi smluvními stranami zvláštní podmínky ohledně doby dodání, platí výše uvedené podmínky dodání publikované na stránkách internetového obchodu.

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 13:02, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.