Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Platbu udajně ještě neobdržel dle http://edora.cz/ Stav objednávky: Čeká na platbu
Platba byla řádně odeslána 24.11.2015 Příkaz el. bankovnictví k úhradě do JPÚ
2800342411/2010 vs:11500061,pokus o komunikaci není možný
ID/kód název produktu 1000187 Zopo ZP320 flip pouzdro (Modrá)
PLATBU VRATIT ZPĚT,POKUD NEDORUČÍ ZBOŽÍ DO 10 PRAC.DNÍ.
|
Tweet |
Obchodní a reklamační podmínky internetového obchodu www. edora.cz stanoví v čl. 6.5. ohledně doby dodání následující: Dodací doba se pohybuje okolo 20 pracovních dní. V období svátku se doprava vlivem neočekávaných událostí ( doprava, celnice ) může o něco prodloužit. V případě, že není kupujícímu doručeno zboží do šedesáti dnů od přijetí platby, je přijatá platba okamžitě odeslána zpět kupujícímu. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
Pokud nebyly sjednány při uzavírání smlouvy mezi smluvními stranami zvláštní podmínky ohledně doby dodání, platí výše uvedené podmínky dodání publikované na stránkách internetového obchodu.
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.