Společnost


JH HOLDING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8611SPAM

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2015, před 9 lety

Jiří Běhal

Znění stížnosti

Přidávám se k panu Igoru Polanskému se stejnou stížností:

Každodenně nejenom mě posílají nevyžádanou poštu a to i po opakovaných žádostech o její zrušení. Nepomáhá ani jejích smyšlené adresy zablokovat, protože pokaždé v odesilateli použijí jinou.


Produkt

SMAP na email


Požadované řešení

Zrušení robota pro spam, kázeňské postihnutí, neboť i přes několik upozornění to trvá nadále.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 16:10, před 9 lety

V tomto případě doporučujeme prokazatelně (nejlépe doporučeně s dodejkou na adresu sídla podnikatele uvedené ve veřejném rejstříku) zaslat společnosti žádost o odstranění osobních údajů z databáze. Pokud se tak již stalo, doporučujeme obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. V případě nerespektování vůle spotřebitele, je totiž možné podat podnět k prošetření uvedenému dozorovému orgánu. Úřad pro ochranu osobních údajů provádí dozor nad dodržováním zákonem stanovených povinností při zpracování osobních údajů.

Zpracování osobních údajů v marketingových databázích za účelem nabízení výrobků nebo služeb není samo o sobě zakázanou obchodní praktikou. Zpracovatelé těchto údajů se však musí řídit zákonem o ochraně osobních údajů. Ustanovení § 5 odst. 5 zákona o ochraně osobních údajů stanoví, že provádí-li správce nebo zpracovatel zpracování osobních údajů za účelem nabízení obchodu nebo služeb subjektu údajů, lze pro tento účel použít jméno, příjmení a adresu subjektu údajů, pokud tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti se svojí činností jakožto správce nebo zpracovatele. Správce nebo zpracovatel však nesmí uvedené údaje dále zpracovávat, pokud s tím subjekt údajů vyslovil nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje.

Nesouhlas se zpracováním osobních údajů je tedy potřeba zaslat společnosti v písemné formě, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. K formulaci dopisu je možné využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-777/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 12:33, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.