Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Do společnosti jsem vstoupila za účelem úspor na telefonních hovorech. Podmínkou byly kauce...vše jsem dodržovala. Členství jsem ukončila. Několikrát jsem urgovala vrácení peněž - bezvýsledně. Na další urgenci z 24.7.2013 mi bylo odpovězeno až 22.8.2013 s tím, že se nespotřebované kauce evidují v komunikacích, DO KTERÝCH JSEM JIŽ NEMĚLA PŘÍSTUP.
VRÁCENÍ ZŮSTATKU
VYPLATIT (VRÁTIT) ZŮSTATKY Z MÉHO ÚČTU.
|
Tweet |
Byla-li sjednána vratná záloha, má společnost povinnost ji vydat v případě, že zanikl smluvní závazek, ke kterému se záloha vztahovala. Skončením smlouvy tedy zanikl i právní důvod pro držení zálohy. Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitelka by měla společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Obohacený má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné ji vyzvat písemně za pomoci poskytovatele poštovních služeb (ponechat si dodejku a kopii výzvy pro případné dokazování).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.