Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den před měsícem jsem si u Berslevu objednal dárky v podobe nahrdelniku,po 14 jsem se dotazal kde mám zboži když platbu měli ihned na učtě,bylo mi odpovězeno že dodavatel zboží nestači dodat a že peníze mi budou co nejrychleji vraceny na učet čekal jsem asi dalšich 10 dni a napsal email ze bych byl rád aby mi penize uz konečně vrátili,bylo mi napsano že to bylo postupono k vyřízení a zatím žadná odpoved a ani penize zpět na učtě,mlčí!!!!
Kód voucheru 2013227 - 6388,Kód voucheru 2013228 - 1719
Vrácení peněz zpět na učet z ktérého přišli
|
Tweet |
V případě, že prodejce zrušil objednávku (z důvodu aktuální nedostupnosti zboží) uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).
Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Jiný čas zabere vrácení peněz převodem z účtu a vrácení zboží jako telefonu poštou. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.
Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den nikdo mě od te doby nekontaktoval (Berslevu.cz) chtěl bych jen vracení peněz zpět za nedodané zboží,za tyto dva vouchery:Kód voucheru 2013227 - 6388,Kód voucheru 2013228 - 1719 a to na účet 2777627143/0800,nic víc nechci a jsem zklamaný že vůbec tato firma obchoduje - klame dál s pozdravem Jeřábek Petr
Pokud společnost nereaguje na spotřebitelovi výzvy, bude nutné se svého práva domáhat soudní cestou. Jedině soud může uložit obchodníkovi povinnost plnit. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.