Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Při zkoumání nového mobilu NOKIA 225 jaké má funkce, jsem ze zvědavosti otevřela i složku s hrami. Jelikož mne nic nezaujalo, dlouze se vše načítalo a bylo vše v AJ, jsem ze složky vyjela. V tom mi přišla z tel. č. 9030950 tato sms: Vase sms je chybna. Nelze rozpoznat sluzbu. Zkontrolujte si prosim cislo a pozadovany text SMS zpravy. Cena Vasi sms byla 50 Kc.
Mobil bez mého přičinění poslal SMS, která se ani mezi odeslané zprávy neuložila. Prodejce mobilu O2 i operátor O2 Family dávají od tohoto ruce pryč. Dle rady operátora a dle zveřejněných stížností lidí v diskuzi na http://www.tellows.cz/num/9030950, jsem kontaktovala firmu ComGate, tou mi následně bylo sděleno: Jedná se o chybové Premium SMS a jejich odstranění nyní řešíme s provozovatelem služby.
Já na to reagovala tím, že lidé v diskuzích mají stejný problém u tohoto mobilu již více jak rok, že to už za tu dobu měli mít vyřešeno dávno. Opět napsali: Co se týká problému, jde opravdu o dlouhodobou záležitost, která nemá jednoduché řešení a proto jdeme cestou vracení částek, jelikož se jedná o chybu, která nastává u tlačítkových telefonů a jejich předinstalovaných her. Chyba se vyskytuje u velmi malého počtu uživatelů a vracení peněz je nyní nejefektivnější způsob nápravy.
Firmě ComGate jsem tedy poskytla svůj účet, aby mi mohli částku vrátit.
NOKIA 225
Pokud prodejce či operátor o této chybě v mobilu ví už více než rok, měl by své zákazníky při koupi produktu informovat a varovat o tomto problému, který je zbytečně a bez upozornění okrádá o peníze. Je to vůči zákazníkům neférové jednání. Ztratila jsem tak spoustu času než jsem se dopátrala, kde vězí problém. Kdyby to můj bratr věděl, jistě by mi vybral jiný dárek. Peníze mi mají sice vrátit, ale chci tímto VAROVAT další zákazníky, ať si dávají pozor a než vůbec začnou nový mobil používat, ať si nechají zablokovat Prémiové sms.
|
Tweet |
Bylo-li poskytovatelem platebních služeb dodáno neobjednané plnění, které bylo spotřebitelce následně neoprávněně vyúčtováno, měla by spotřebitelka reklamovat službu u tohoto poskytovatele.
Nebude-li spotřebitelka se svou reklamací úspěšná, má možnost obrátit se na finančního arbitra, který je příslušný pro řešení sporů mezi poskytovatelem platebních služeb a uživatelem platebních služeb při poskytování platebních služeb. Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/financni-arbitr/zakladni-informace.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.