Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,Vaše odpověď mi opravdu nestačí.On mně napadl slovně jako zákazníka.A chci zprávu,co s tím bude Tesco dělat.To co se tam děje,by měla řešit inspekce.Chci přesnou adresu,kam to mohu poslat.Tento člověk,tam nemá co dělat.Děkuji
Chci postup,jak to budete řešit a trvám na tom.
|
Tweet |
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců společnosti, obrátit přímo na vedení společnosti například formou zákaznické linky, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Bezplatná zákaznická infolinka: 800 222 555
PO - PÁ: 8:00 - 20:00
info@itesco.cz
Pokud se však společnost Tesco Stores ČR a.s. rozhodne nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a bude ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky, je třeba toto její rozhodnutí respektovat. Případné spory mohou být v takovém případě řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.