Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#8618Podzemský

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2015, před 9 lety

Lucie Tompichova

Znění stížnosti

Dobrý den,Vaše odpověď mi opravdu nestačí.On mně napadl slovně jako zákazníka.A chci zprávu,co s tím bude Tesco dělat.To co se tam děje,by měla řešit inspekce.Chci přesnou adresu,kam to mohu poslat.Tento člověk,tam nemá co dělat.Děkuji


Požadované řešení

Chci postup,jak to budete řešit a trvám na tom.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2015 13:40, před 9 lety

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců společnosti, obrátit přímo na vedení společnosti například formou zákaznické linky, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.

Bezplatná zákaznická infolinka: 800 222 555

PO - PÁ: 8:00 - 20:00

info@itesco.cz

Pokud se však společnost Tesco Stores ČR a.s. rozhodne nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a bude ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky, je třeba toto její rozhodnutí respektovat. Případné spory mohou být v takovém případě řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2016 12:10, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.