Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již týden čekám na doručení balíku. Od 1.12. je zásilka na depu. Od 2.12. je zásilka připravena kurýrovi k doručení. Od 7.12. 8.00 je zásilka převzata kurýrem k doručení. Dodnes nebyla zásilka doručena. Telefonicky jsem zásilku urgovala, 3 urgence byly zapsány do poznámky k zásilce. Kurýr telefon nebere, vedoucí také ne. Dovolat se na infolinku je zázrak, ale zaměstnanci u telefonu podávají mylné informace a neustále slibují, že "zítra to přijde". Proč mi zásilka ještě nedorazila? Paní na infolince mě vyzvala, abych si zásilku vyzvedla ve Zdibech, což pro mě z časových i finančních důvodů nepřipadá v úvahu. Znamená to, že pokud si zásilku sama nevyzvednu na depu, nikdo mi jí nedoručí? IN TIME nekomunikuje a když už, tak prostřednictvím nekompetentních lidí nebo přímo lže. Podat stížnost není dle operátorů možné.
7B300001814 (číslo zásilky)
Doručit balík nebo mi aspoň po pravdě říct, kdy bude doručen.
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat. Vzhledem k tomu, že poštovní, případně zasílatelskou smlouvu uzavírá prodávající (odesílatel balíku), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.