Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8623Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2015, před 9 lety

Markéta Fišerová

Znění stížnosti

Již týden čekám na doručení balíku. Od 1.12. je zásilka na depu. Od 2.12. je zásilka připravena kurýrovi k doručení. Od 7.12. 8.00 je zásilka převzata kurýrem k doručení. Dodnes nebyla zásilka doručena. Telefonicky jsem zásilku urgovala, 3 urgence byly zapsány do poznámky k zásilce. Kurýr telefon nebere, vedoucí také ne. Dovolat se na infolinku je zázrak, ale zaměstnanci u telefonu podávají mylné informace a neustále slibují, že "zítra to přijde". Proč mi zásilka ještě nedorazila? Paní na infolince mě vyzvala, abych si zásilku vyzvedla ve Zdibech, což pro mě z časových i finančních důvodů nepřipadá v úvahu. Znamená to, že pokud si zásilku sama nevyzvednu na depu, nikdo mi jí nedoručí? IN TIME nekomunikuje a když už, tak prostřednictvím nekompetentních lidí nebo přímo lže. Podat stížnost není dle operátorů možné.


Produkt

7B300001814 (číslo zásilky)


Požadované řešení

Doručit balík nebo mi aspoň po pravdě říct, kdy bude doručen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2015 09:55, před 9 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat. Vzhledem k tomu, že poštovní, případně zasílatelskou smlouvu uzavírá prodávající (odesílatel balíku), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 12:59, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.