Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tak tady máte mojí zkušenost : kontaktovali mě dvakrát, vždy velmi rychle musím přijet, spěchá to. Veškeré doklady co jsem jim posla mailem prý okoukli a vidí to na odkup.( první firma je v konkurzu, druhý dlužník má na sobě 18 exekucí, třetí za cca 20.000,- je vymahatelný) Bylo mi řečeno, že musím přijet do dvou dnů, protože budou podávat návrh na insolvenci na jednoho z nich. Vše co mi říká je už za hranou zákona atd, samý kecy. Tak jsem vyrazil do kanceláře, kde mi bylo řečeno, že na nic nekoukali a je třeba vše zhodnotit. prostě lumpové. Zbytečná cesta. V dnešní době se vše dá řešit po netu a není třeba osobní schůzky. Snad jen k podpisu smlouvy. Ale to oni dobře vědí, takže když přijedete osobně, potřebují vás dotlačit k podpisu smlouvy, kde vy nejdřív platíte. Místo svýho dluhu jste o další peníze lehčí. Pokud do smlouvy dáte, že do týdne chcete peníze a jinak smlouva celá padá, nedostanete jí. A přečtěte si další recenze na netu. Vždy stejné rychlé jednání, s tím, že nesmíte volat, psát sms atd. Prostě podvod a tlak na to, že jste v nouzi.
pokud něco nabídnou po telefonu, tak není důvod trvat na osobní schůzce a vše popřít.
|
Tweet |
Uzavřít smlouvu je možné, mají-li strany vůli sjednat mezi sebou závazek. Pro takovéto právní jednání se tedy vyžaduje svobodná vůle jednající osoby. Chybí-li vůle jednající osoby, o právní jednání nejde a závazek nevznikl.
Pokud je jednou ze smluvních stran spotřebitel (fyzická osoba vystupující mimo svou podnikatelskou činnost) a je na něj vytvářen nátlak k uzavření smlouvy, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Obchodní praktika je agresivní, pokud s přihlédnutím ke všem okolnostem svým obtěžováním, donucováním, včetně použití síly nebo nepatřičným ovlivňováním výrazně zhoršuje možnost svobodného rozhodnutí spotřebitele. Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud podnikatel opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, faxu, elektronické pošty, nebo jiných prostředků přenosu informací na dálku. V případě porušení tohoto zákazu může Česká obchodní inspekce podnikateli uložit pokutu za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.