Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 2.8.2015 jsem si zakoupil v eshopu fy AROL s.r.o. "nový" (nově měl asi jen vypadat) telefon Samsung S4 mini. Po týdnu jsem jej reklamoval, z důvodu nefunkčnosti telefonu. Konkrétně protistrana mě neslyšela, hovory vypadávaly - špatný přenos hovoru, tedy jsem nebyl schopen telefonovat (což vidím u telefonu jako problém!).
Dále již zkráceně :
I. reklamace - oprava (po reklamaci obdobná chyba)
II. reklamce - oprava (požadavek vrácení peněz řešen opravou opět s obdobnou chybou)
III. reklamace - požadavek vrácení pěněz (odesláno 12.10.2015, přijmuto k reklamaci 27.10.2015 pod číslem xx617)
Vždy jsem přiložil velmi podrobný průvodní dopis, kopie dokladů, popis závady, perfektně zabalil...dle pokynů které jsem obdržel
Nyní je 8.12 tedy více jak MĚSÍC od III. reklamace a stále mi nebyl oznámen výsledek reklamace, ale zejména mi NEBYLY VRÁCENY peníze za tento dizfunkční produkt!!!
Tímto bych rád o navrácení pěněz na č.ú., který jsem přiložil do průvodního dopisu k reklamaci
SAMSUNG i9195 Galaxy S4 mini černý
JEDINĚ NAVRÁCENÍ PENĚZ V PLNÉ VÝŠI !!!
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.