Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#8633Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2015, před 9 lety

Petr Kudela

Znění stížnosti

Zaplatil jsem zboží předem na účet. Ani po měsíci nedorazilo Neodpovídají na emaily a na infolinku je nemožné se dovolat.


Produkt

mobilní telefon Doogee X5


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, nebo doručit zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2015 14:25, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2015 16:38, před 9 lety

Dobrý den pane Kudelo.

Je nám líto, ale objednal jste zboží, které je delší dobu nedostupné a z tohoto důvodu vám nebylo zatím zasláno. Dodaní na sklad očekáváme až 6.1.2016 , pokud chcete objednávku zrušit, prosím napište mi na email styblo@czc.cz nebo odpovězte zde a já vše předám na kolegy z obchodního oddělení a objednávku stornujeme a zaslané peníze zašleme zpět.

Děkuji za pochopení
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.12.2015 19:16, před 9 lety


Petr Kudela

Hodnocení:

Komentář: Peníze mi byly vráceny na účet