Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8641Klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2015, před 9 lety

Sonny Martin Vojtěch

Znění stížnosti

Dne 7.12.2015 jsem tankoval v Českých Velenicích kde máte reklamní tabuli ( za 200 litru 6 piv ) . Bral jsem 412 litru a chtěl jsem po obsluze daných 12 piv . Obsluha mi oznámila že pokud platím BENZINA KARTOU tak že na piva nemám nárok . A proto se ptám, jak je tohle možné !!!! To na té reklamní tabuli nemáte !!


Požadované řešení

Žádám o vysvětlení, jak je možné že máte takovou klamavou reklamu. A nebo zda obsluha (Alena) si bere piva domů ???


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 14:36, před 9 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, v daném případě prostřednictvím reklamní tabule umístěné na provozovně (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.

V daném případě tedy záleží na přesné formulaci podmínek pro poskytnutí zvláštní výhody.

V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku. Nekalou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Zejména by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Doporučujeme spotřebiteli pro případ, že nebude ze strany podnikatele v případě jeho oprávněného požadavku plněno, podat podnět státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci pro porušení § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorový orgán může podnikateli při zjištěném porušení zákona o ochraně spotřebitele na základě provedené kontroly uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2016 12:12, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.