Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#8643Platba předem, nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2015, před 9 lety

Marta Ondrášková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.11.2015 jsme ucinila objenavku na strankach www.vyprodej-zbozi.cz hodnote 3.057,-Kč a dne 18.11.2015 jsem ji uhradila. viz:
18.11.2015Bezhotovostní převod el. bankovnict
270312549/0300 (ANETA GIŇOVÁ), VS 15541951
Ondrášková Marta-3 057,00 Kč
Od té doby se pani dvakrat vymluvila a pak prestala reagovat úplne:

Dobrý večer,prosím nezlobte se balíček Vám bude během tohoto týdne odeslán čekám na dodávku Frozen deštníků.

S velkou omluvou Radová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, v jakém stadiu se nachazí moje objednávka č. 15541951. Byla již zaplacena převodem z účtu dne 18.11.2015
18.11.2015Bezhotovostní převod el. bankovnict
270312549/0300 (ANETA GIŇOVÁ), VS 15541951
Ondrášková Marta-3 057,00 Kč
Pani nereaguje a ja se bojim že me okradla. Jsem samozivitelka a diky pani ANETA GIŇOVÁ, nebude mit vanice nikdo z me rodiny, dalsi penize na darky uz neusetrim! Skoda ze nebylo videt prijmeni pred odeslanim penez!


Produkt

Číslo objednávky : 15541951Seznam Vámi objednaného zboží: Název Množství Cena Celkem Magický kelímek na zmrzlinu 1.00 ks 99 Kč 99 Kč Tablet pro děti s angličtinou 1.00 ks 199 Kč 199 Kč Maxi propiska Hello Kitty 3.00 ks 49 Kč 147 Kč Silikonové formy na zmrzlinu 6ks 1.00 ks 139 Kč 139 Kč EMERY CAT - pro Vaše kočky na jejich drápky...konec podrápaného nábytku 1.00 ks 299 Kč 299 Kč Deka s rukávy ... Snuggie 2.00 ks 189 Kč 378 Kč Stojan na boty - pro 12 párů 1.00 ks 199 Kč 199 Kč Schauma Kids - dětský šampon a balzám pro dívky - 250 ml - jahoda 3.00 ks 45 Kč 135 Kč Deštník DISNEY FROZEN LEDOVÉ KRÁLOVSTVÍ 2.00 ks 189 Kč 378 Kč Dětská osuška Hello Kitty...modrá 1.00 ks 139 Kč 139 Kč Hello Kitty ručník do školky 1.00 ks 39 Kč 39 Kč Dětská osuška Cars...NOVINKA... 1.00 ks 139 Kč 139 Kč Ložní souprava z ovčí vlny –(peřina) deka a 2 polštáře 1.00 ks 489 Kč 489 Kč Dětská osuška Ledové Království.... Frozen 2.00 ks 139 Kč 278 Kč DOPRAVA ZDARMA! (Při celkové hodnotě objednávky nad 3000,-Kč a platba bankovním převodem) Platba bankovním převodem na číslo učtu 270312549/0300 zpráva pro příjemce Vaše příjmení.Variabilní symbol číslo objednávky. 0 Kč 0 Kč CELKEM 3 057 Kč Číslo objednávky : 15541951 Datum : 13.11.2015 15:54:27 Dodací adresa: Jméno a příjmení: Marta Ondrášková Ulice a č. popisné: Dlouhá 757/ 81


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz!!! Na zboží od podvodnice pani Giňnové již nereflektuji!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 13:42, před 9 lety

Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena a spotřebitelka uhradila požadovanou cenu za zboží ve výši 3057,- Kč. Prodávajícímu vznikla povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitelka má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.).

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jana Radová, Malkovského 597, 199 00, Praha - Letňany). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů.

Pokud spotřebitelka výše uvedené kroky již učinila(zaslaná výzva k plnění se stanovením konkrétní lhůty ke splnění dluhu)a podnikatelka přesto nesplnila svůj závazek ve stanovené lhůtě spotřebitelkou, pak má spotřebitelka rovněž možnost podat i trestní oznámení Policii ČR pro trestný čin poškozování spotřebitele.

Jedná se o speciální případ podvodu, který je přísněji trestný než podvod dle § 209 TZ, protože u prodeje zboží v obchodě se předpokládá vyšší důvěra zákazníka v poctivost prodeje. K trestní odpovědnosti se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelkou se sčítá.

V tomto případě by bylo možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.

Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2016 10:55, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.