Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8644Záznam v registru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2015, před 9 lety

Jiří Vajgl

Znění stížnosti

s oddelenim pece o klieny Ceske Sporitelny resim uz dlouhou dobu takovy problem.
Mel jsem u CS kartovy uver cislo 46121-1562293284. Ten jsem komplet doplatil a zrusil. Mam k tomu od CS veskere dokumenty. Ze je zruseny a neeviduji na nem zadny nedoplatek. Po X mesicich mi z jine banky (AirBank) prislo oznameni ze u CS mam stale nedoplaceny uver a tim padem i zaznam v bankovnim registru ktery mi neumozni si vzit pujcku nebo nakup na splatky. Vse jsem tehdy zacal ihned resit, na pobocce CS jsem se dozvedel ze na uctu vznikl jeste po doplaceni a zruseni kartoveho uctu nejaky poplatek cca 80CZK. Zadna ze slecen na pobocce mi nedokazala vysvetlit proc - a to jsem tam byl asi 7x!!!

Cisla reklamaci u CS jsou:
15-333936
15-107584

Preci nemohu mit negativni zaznam v bankovnim registru za neci chybu o ktere jsem nebyl ani nijak informovan.

V mailu z reklamace jsem dostal vyjadreni ze zaznam nejde vymazat a bude aktivni jeste 4 roky!
Jak je mozne ze nejde vymazat?! Preci je i jina cesta, nejakou reklamaci, priznanim chyby apodobne to musi jit.


Produkt

kartovy uver: 46121-1562293284, reklamace cislo: 15-333936 a 15-107584


Požadované řešení

Vymazani z bankovniho registru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2015 20:22, před 9 lety

Bylo-li vydáno potvrzení o zaplacení dluhu a o zrušení služby, stvrdila tím společnost, že vůči spotřebiteli již neeviduje žádné pohledávky spojené se zrušenou službou. Společnost tedy následně nemůže po spotřebiteli vymáhat zaplacení dalších finančních prostředků spojených se zrušenou službou. Nebude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra, který je příslušný pro rozhodování sporů mezi spotřebitelem a poskytovatelem spotřebitelského úvěru.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Stejný postup by měl spotřebitel také učinit vůči společnosti zpravující registr dlužníků. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.

Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce
v internetovém bankovnictví

Pokud s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat tým Ombudsmana:
emailem: ombudsman@csas.cz
písemně: Tým Ombudsmana FSČS, Olbrachtova 1629/62, 140 00 Praha
telefonicky: 956 717 718 (Po-Pá, 8,30-17,00)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.