Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 21.11.2015 jsem své desítiměsíční dceři zakoupila koženou obuv Lasocki. Dne 8.12.2015 jsem tuto obuv reklamovala na Karvinské pobočce s tím, že obuv je na dvou místech rozpáraná ve švu. Vzhledem k tomu, že dcera nechodí a tyto boty měla dvakrát v kočárku, tudíž jsou nenošené, a proto jsem nesouhlasila s opravou. Nevěřím, že by oprava byla tak kvalitně provedena, aby šití nebylo vidět. Nehledě na to, že obuv je nová a zakoupená před 17dny. Na prodejně semnou proto sepsali reklamační protokol s tím, že to odešlou do Zlína na odborné posouzení. Vzhledem k vývoji dítěte, může mít dcera za měsíc po vyřízení reklamace boty malé. Nesouhlasím s jednáním a přístupem firmy CCC.
Obuv Lasocki, vel. 20, růžová barva, kožený materiál, cena 699,-Kč
Požaduji vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Zákonný postup při vyřizování reklamace stanoví § 2169 odst. 1 zákona občanského zákoníku. Zde je upravena povinnost prodejce věc buď opravit, pokud by toto nebylo možné či vhodné, dodat nový kus stejného zboží bez vad a až pokud ani toto by již nebylo možné, tak umožnit spotřebiteli odstoupení od smlouvy, tedy vrátit peníze.
Lze tedy trvat na výše uvedeném postupu řešení reklamace, což však neznamená automaticky právo na vrácení peněz. Pokud by obuv bylo možné jednoduše opravit či vyměnit, může prodejce zvolit jeden z těchto způsobů řešení.
Prodejce po přijetí věci do reklamačního řízení je oprávněn nechat posoudit reklamovanou vadu odborníkem z oboru, avšak je omezen zákonnou lhůtou pro vyřízení reklamace, a to v nejzazší délce 30 dní ode dne uplatnění.
Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.