Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#8650Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2015, před 9 lety

Romana Hausnerová

Znění stížnosti

Dobrý den,udělala jsem celkem 4 objednávky 25.11.a 26.11.v noci.
Druhý den mi OKAY objednávky stornovalo a teď stále slyším z jejich strany,že peníze vrátí zítra a další den zase zítra a i na ředitelství toto stále slibují.
Peníze nemám.Nechápu proč když obratem objednávky stornovali proč si z mého účtu stáhli peníze až za dva dny po stornu,kdyby je tam nechali dle Spořitelny by se vrátily z nezaúčtovaných transakcí zpět na kartu,proto to chápu jako podvod.


Požadované řešení

obratem vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 14:22, před 9 lety

V případě, že prodejce zrušil objednávku (z důvodu nedostupnosti zboží) uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993). Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá.

Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.12.2015 12:46, před 9 lety


Romana Hausnerová

Hodnocení:

Komentář: dnes firma OKAY vrátila peníze