Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8653Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2015, před 9 lety

Petr Petrášek

Znění stížnosti

Dobrý den,
v internetovém obchodu společnosti MALL.CZ jsem si objednal parfémovou toaletní vodu za 1499,- Kč.
Objednáno a zaplaceno 24.11.2015. Dodnes nedodáno, na 3 emaily nereagují dovolat se je nemožné.
Jak bych měl postupovat, aby mi vrátili peníze nebo dodali zboží?

Předem děkuji
Petrášek
Jablonec n/N


Požadované řešení

vrátit peníze na účet, ze kterého byla částka uhrazena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 13:40, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2015 20:24, před 9 lety

Vážený pane Petrášku,

objednávku jsem ověřila a bohužel byla ze strany partnera zrušena. Peníze Vám budou vráceny zpět na Vaši kartu přes platební bránu, prosím o strpení.

Děkuji Vám za pochopení a moc se Vám omlouvám, i za to, že jste o vzniklé situaci nebyl informován.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2015 18:06, před 9 lety


Petr Petrášek

Dobrý den,
je 21.12.2015 a žádné vrácení peněz se nekonalo, jak dlouho má společnost na vrácení peněz? Je to nějak limitované nebo prostě musím čekat, jestli mi někdo někdy možná vrátí mé peníze? Bude to měsíc co jsem zaplatil za dárek, teď nemám ani peníze ani dárek, jak typickéé.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2015 18:50, před 9 lety

Vážený pane Petrášku,

dle informací byla platba odeslána zpět na Vaši kartu 17. 12., určitě byste ji měl v nejbližších dnech evidovat.

Ještě jednou se Vám za potíže moc omlouvám.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.12.2015 16:41, před 9 lety


Petr Petrášek

Dobrý den,

tak platba byla dnes připsána.
Nevim, jestli mám poděkovat !?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2016 09:48, před 9 lety

Vážený pane Petrášku,

velice se Vám ještě jednou omlouvám za dlouhé vyřízení Vašeho požadavku.

Děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 16:26, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2016 13:20, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.