Společnost


Tomáš Dočekal

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8654Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2015, před 9 lety

tomas skruzny

Znění stížnosti

Dne 14.10.2015 sem udělal objednávku 000255 placenou bankovním převodem,dopravce Uloženka částka objednávky 330kč.Podle vypisu z banky platba zaplacena dne 19.10.2015.Začátkem Listopadu sem se několikrát snažil kontaktovat na e-mail ale žadná odezva.Od předchozího majitele vebovych stranek Hempmed.cz sem dostal kontakt na mobilní tel Tomáše Dočekala, ktery je v současné době vlastníkem a provozovatelem internetových stránek www.hempmed.cz.Po zavolání pan Dočekal tvrdil že objednávku obratem odesílá.Ani po tydnu sem objednávku neobdržel na další tel hovor už nereaguje nezveda mobil píše sms, 11.11.2015-obratem odesilám zboží,23.11.2015 obratem odesilám zpět peníze,1.12.2015 vyřešeno odesláno.Do dnes do 9.12.2015 mi nepřišla ani ojednávka ani zpět peníze,na zavolání ani sms už pan Dočekal nereaguje.


Produkt

Konopný olej 500ml


Požadované řešení

Vrácení zaplacené častky za ojednávku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 13:38, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2016 12:01, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.