Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.11.jsem na této adrese objednala hračky v hodnotě 1505Kč., částku v ten den uhradila bankovním převodem. 14 dnů jsem čekala na balík a nic nepřišlo, psala jsem na email uvedený v objednávce a bylo mi sděleno, že jedna z objednaných položek není skladem. Vybrala jsem tedy jako náhradní variantu jinou hračku,která skladem byla, ale balík mi do dnešního dne nepřišel, na emaily nikdo neodpovídá, telefon vypnutý. Poté jsem se podívala na recenze obchodu a zjistila, že nejsem sama, koho paní Radová podvedla. Dárky měli být pro děti k Ježíšku, nyní nemám ani dárky, ani peníze.
Panenka Elza nebo Anna z Ledového království Frozen - zpívá,tančí,svítí 1.00 ks 599 Kč 599 Kč Paleta pro malé princezny 1.00 ks 149 Kč 149 Kč CHECHTAJÍCÍ SE VELKÉ MIMINKO - půlmetrová panenka 2.00 ks 199 Kč 398 Kč ,Kuchyňka pro panenky ... Máša a Medvěd 1.00 ks 279 Kč 279 Kč
Ráda bych získala peníze zpět.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou prodejce, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v soudním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.