Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.9.2015 jsem objednal GPS hodinky
http://www.berslevu.cz/akce/16213-detske-hodinky-s-gps,ten samý den odešly peníze bankovním převodem. Termín doručení 21 dní.
Dne 27.10.2015 jsem několika urgencích na termín dodání stornoval objednávku, bylo mi slíbeno vrácení peněz do 14 dní.
Od 26.11.2015 stále urguji vrácení peněz. Odesláno několik e-mailů, telefonická podpora na číslě 774 728 578 je nedostupná, číslo 775 475 367 taktéž.
Dětské GPS hodinky
Portál by se měl komunikovat. Mohou nastat problémy s cash-flow, ale zákazník by měl být informován o prodlení. Důvod není důležitý.
Pokud něco slíbím, musím to splnit. Tedy, vrátit peníze a vyřešit problem pokud možno smírnou cestou.
|
Tweet |
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou prodejce, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Dobrý den,
přiznám se, že nerozumím prosbě o kontaktování. Přesto vám dnes pošlu znovu e-mail na vámi uvedenou adresu, ale rád bych veškerou naši komunikaci nadále vedl jen a pouze přes tento portál.
Sumarizace naší komunikace:
15.9 - objednávka s termínem doručení 21 dní
27.10 - odstoupení od smlouvy (v mezičase jsem několikrát kontaktoval zákaznickou linku ať telefonicky, nebo přes chat). Vrácení peněz přislíbeno v horizontu 14-dni.
Po několika dalších snahách vás kontaktovat přes e-mail jsem zaslal 11.12 předžalobní výzvu k plnění závazků doporučeným dopisem.
V mezičase jsem se vás stale snažil kontaktovat na vámi uvedených telefonních číslech, které byly v druhé polovině listopadu odpojeny.
Předem děkuji za odpověď
Dušátko
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již bohužel neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.