Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
opakovaně se mi kazí Tesco mléko. Vždy cca třetina lahví téhož data spotřeby. Mám fotografii zežloutlé břečky, což mělo být 'Tesco čerstvé mléko' až do 16. 12. Dnes je 9. 12.
Co mohu dělat? Peníze mi asi nikdo nevrátí, předchozí zkažené mléko jsem vylila, řeším to proto, že se to stále opakuje.
Díky, Tereza Š.
Zkontrolujte si balicí linku, případně pasterizační linku. Pár lahví mléka od cesty by bodlo. Díky.
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitelka právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.