Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,bohužel jsem naletěla podvodnici paní Janě Radové a nejsem sama,je nás velká většina.Objednala jsem si dárek elektrický pilník na nehty za 479,-Kč i s poštovným.Bohužel jsem zaplatila předem.Zboží ne jen že nedošlo,ale paní Radová apsolutně nekomunikuje s nikým.Telefon je nedostupný,na e-maily neodpovídá.U mne to ještě není tak velká částka,ale ztěžují si na ni i lidé,kteří u ni objednali zboží za poměrně valké částky.Nevím si rady a proto Vám píši tuto stížnost.Paní Radová po menších částkách okrádá důvěřivé lidí a spoléhá se na to,že to nechají být a nebudou se o svá práva brát.Je mě líto,že takové lidi zijí mezi námi a obohacují se na duvěřivých lidech.Měli by být za tyto nekalé praktiky spravedlivě potrestány.
elektrický pilník na nehty Scholl Velvet Smooth
Chtěla bych vrátit peníze na můj účet,ale ze všeho nejvíc si přeji,aby tato osoba byla vypátrána a po spravedlnosti potrestána,aby nemohla škodit a podvádět další důvěřivé lidi.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatelka jednala s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, je na místě podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v soudním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.