Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
Už velmi davnejsie som zaplatil po registraci castku 149kc,zkusebni premium ucet na mesic u seznamky www.be2.cz.Po 14dnoch podla smluvnich podmienok, som se rozhodol podat vypoved,zrusil clenstvo.ale nezdarilo sa. Ziadny kontakt v CR. Rozhodol som sa poslat pisomnu vypoved do Luxemburska. Na miesto odozvy a zrusenie mojho profilu mi bol poslany email s upomienkou.
Nepaci sa mi neseriozne jednanie, ze nemam moznost vobec moznost zrusit zmluvni vztah a ku vsetkemu ze mozu manipulovat s mojimi financiami kedykolvek. A neustale stahovat mi z uctu nie male moje peniaze, ked tuto sluzbu ani nevyuzivam.
Moje užívatelske meno je Peter
a email kronikar7@azet.sk
Prosim o rychle vybavenie tohto problemu inak to pozeniem az na sud.
upomienky, poplatky vo vyske 2400kc
Ozvat sa a dohodnut vratenie penazi a okamzite ukoncenie akcie. Zmazanie vsetkych informacii, uctu na www.Be2.cz a zrusenie vsetkych stykov zo spolecnostou. Dakujem
|
Tweet |
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých Všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Pokud spotřebitel výpověď členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Spotřebiteli lze rovněž doporučit zaslaní výpovědi smlouvy přímo na adresu sídla společnosti, a to formou doporučeného dopisu s dodejkou pro potřebu pozdějšího dokazování. Pokud spotřebitel včas touto formou vypověděl prokazatelně (dopisem doporučeně) členství, je zapotřebí upozornit na tuto skutečnost společnost a doložit podacím lístkem a kopií učiněné výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.
Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.
User ID: 73927bc135389fe4b095438d
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Přijali jsme Vaši žádost o výpověď VIP/ Prémiového členství Vašeho klienta, Peter Briškár.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 09.03.2016.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Dobrý deň
Konečne sme sa pohli z miesta), Dúfam, len že naozaj moje členstvo bude zrušené. Vidím že sa nahromadilo viac ako 50 sťažností z rovnakým problémom ako som musel riešiť aj ja. Ak by náhodou došlo ešte k ďalšiemu odlivu a výberu peňazí z mojho účtu není problém s kontaktovať poškodeních a podať hromadné trestné oznámenie na stránku Be2.
Problém zo stránkou be2 by nebol keby tam existovala možnosť si ručne vypnúť členstvo VIP alebo vymazať si sám profil. Ale pes je zakopaný v tom, že tam žiadna taká kolonka ani není a nápoveda o vypnutí VIP vás len presunie na ďalší text a ďalší a potom znova na začiatok. A keď s kontaktujeme spoločnosť tak sa nič nerieší-nevyrieši. A každí člen be2 je priam nútení si zapnúť VIP pretože nemože tam ani napísať či odpísať bez toho. A tak to zavánia šikovním podvodom ako oberať ľudí o peniaze. Dúfam, že túto sťažnosť ukončíme a nebudeme v tom musieť pokračovať.
Preto aj ďakujem stránke www.vasestiznosti.cz, že takto pomáha ľuďom)
Prosím spoločnosť Be2 ešte o jednú vec a to vymazanie aj mojho profilu, aby mi poslali emailom,ze je moj profil vymazaný,a všetky informácie a dokumenty a požiadavky taktiež vymazané. Pretože nepoužívam stránku Be2 a nemienim už ani využívať.
Ďakujem za podporu
Dobrý den, paní Peter Briškár.
Děkujeme, že ste se s Vaším problémem obrátili na nás.
V nejbližší době Vás bude kontaktovat člen našeho zákaznického servisu prostřednctvím e-mailu s cílem projednat Vaší záležitost. Můžete také kontaktovat náš zákaznícký servis přímo na adrese zakaznickyservis@be2.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.