Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 31.7.2015 mě byla poškozena Škoda Octavia
v průmyslové zóně v Brně Chrlicích.
Škodní událost č.5454746. Viník je znám, přesto
pojišťovna do dnešního dne nebyla schopna škodu uhradit.
Přestože případ šetřila Česká policie a případ předala
Magistrátu města Brna.Vozidlo které nehodu způsobilo je známo
a pojištěno u České pojišťovny. Řidič se záměrně vyhýbá odpovědnosti.
Nepřebírá si výzvy Magistrátu.Techik ČP,který byl přivolán ke škodní události mi doporučil opravu ve smluvním servisu ČP,kde
vůz stál následně 3 měsíce anižby pojišťovna konala.Byl jsem nucen
si vozidlo vyplatit a vyzvednout,protože se potřebuji dopravovat do zaměstnání, kam chodím většinou v noci. jako dlouholetý klient vaší pojišťovny, kde mám všechny své pojistky, jsem tímto jednáním ČP
velmi zklamán.Vozidlo ktere mě zpusobilo škodu je firemní,takže mi není jasné proč mám čekat na přiznaní řidiče.Pokud je mi znamo tak česká pojištovna vyřeši vše za nás do tří dnů,čekám již tři a púl mesíce a připad stále není u konce.28146 Kč je pro mne spousta peněz.Již 20 let platím povinné ručení u vaší pojištovny na své vozidla a nikdy jsem nezpúsobil žadnou nehodu a to jsem řidič z povolání.Proto si myslím že bi jste měli přehodnotit váš přístup k této škodní události.
Vyřešit
|
Tweet |
Podle § 9 odst. 3 zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla má pojišťovna povinnost provést šetření škodné události bez zbytečného odkladu. Pojišťovna je povinna ukončit šetření do tří měsíců ode dne, kdy bylo uplatněno právo na plnění z pojištění. Není-li tomu tak, musí pojišťovna podat poškozenému písemné vysvětlení k těm jím uplatněným nárokům, u kterých nebylo možné ve stanovené lhůtě ukončit šetření.
Nesplní-li pojišťovna některou z výše zmíněných zákonných povinností, zvyšuje se částka pojistného plnění, jehož se prodlení pojišťovny týká, o úrok z prodlení. Sazba úroku z prodlení se stanoví ve výši diskontní sazby stanovené Českou národní bankou, platní k prvnímu dni prodlení navýšené o 4 % ročně. Úroky z prodlení se stanovují vždy samostatně za každý započatý měsíc prodlení ve výši jedné dvanáctiny sazby z úroku z prodlení, přičemž sazba z úroku z prodlení se aktualizuje každý měsíc s využitím diskontní sazby České národní banky, platné k prvnímu dni daného měsíce prodlení. Ve smlouvě však mohla být sjednána i vyšší sazba.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.