Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po několika stížnostech a marných pokusech o to aby služba fungovala, a které skončili bez reakce o2 logické vyústění využít jiného, ba co říct lacinějšího operátora, schopného garantovat, že služby které nabízí fungují.
Po žádosti o ukončení smlouvy, mi bylo sděleno že se někdo musí osobně na prodejnu dostavit se smlouvou... poslal jsem syna, bylo sděleno že musím osobně. I vyrazil jsem osobně a výsledek je že mi operátorka pošle do týdne dopis jak postupovat abych mohl podat výpověď. Na prodejně jsem s operátorkou strávil přes 30 minut ztraceného času. Můj jediný požadavek je opravdu ukončit s O2 smlouvu. Nevím proč platit za nefunkční služby a už vůbec ne za dobu, kdy se O2 snaží uměle prodloužit čas trvání smlouvy. Pokud se týká tipů, jak zvýšit šanci na úspěšné vyřešení, neodpustím si poznámku - v této chvíli již mám pouze chuť velice veřejně se rozčilovat, protože neschopnost se dá omluvit, ale "podvodně pokoutní" snaha o natahování smluvního vztahu je ve své podstatě čistý podvod.
PR
smlouva na internet a pevnou linku
Ukončit smlouvu s O2.
|
Tweet |
Pokud byla spotřebitelem zjištěna nefunkční služba prvním krokem v takovém případě je vadné poskytování služeb u operátora reklamovat, a to průkaznou cestou, nejlépe doporučeným dopisem a požadovat taktéž písemnou odpověď. V případě uznání reklamace je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace operátorem musí být provedeno prokazatelným způsobem. V případě, že se tak nestalo, může spotřebitel podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, který je případně i kompetentní tento spor rozhodnout. Lze tedy podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu, a to nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Podle § 63 odst. 8 zákona o elektronických komunikacích jsou neplatná smluvní ujednání, která by obsahovala takové podmínky a postupy pro ukončení smlouvy, které jsou odrazující od změny poskytovatele služeb elektronických komunikací.
Pokud si spotřebitel nepřeje nadále využívat služby operátora, pak musí smlouvu vypovědět. Pro volbu správného postupu výpovědi je podstatné, jaká smlouva byla v daném konkrétním případě uzavřena, zda na dobu neurčitou (bez závazku) či na dobu určitou se závazkem. Lze doporučit zaslání výpovědi prokazatelně, tedy písemně doporučeně na adresu operátora dle jeho obchodních podmínek.
Dobrý den,
pravděpodobně jste podal žádost o standardní ukončení služby, u kterého je uplatňovaná výpovědní lhůta 42 kalendářních dnů. Pro potvrzení výpovědi skutečně zasíláme dopis s kódem, který nám posléze pouze potvrdíte. Výpovědní lhůtu však tímto krokem neprodlužujeme. Je platné datum prvotní žádosti o zrušení.
Každopádně proces výpovědi bude v tomto případě záležet také na předchozích komplikacích s využitím služby.
Abych vám mohl poradit a pomoct s řešením, poprosil bych o zaslání čísla přípojky a referenčního čísla z faktury. Kontaktovat mě můžete na www.o2guru.cz/guru.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.