Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#8671Vrácení zboží druhý den, peníze nevráceny,czc již nekomunikuje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2015, před 9 lety

Martin Čapek

Znění stížnosti

____________________________________________________________________dobrý den 9.12.2015
je my 42let a naletel jsem jak školák na použitý tablet asus nexus 7 zýa 3300kč namisto 4600 za nový tento je jen poškrábany dle czc, pro kluka k mikuláši,kluk říká že jsem naivní,posílám celou meilovou komunikaci na kterou neragují
_______
Od: capekmato@seznam.cz
Přijato: 08.12.2015 17:13:57
Komu: obchod@czc.cz
Předmět: Re: Informace o stavu objednávky č. 4115691322

Dobrý den,asus nexus 7 jsem si vyzvedl ve středu 2.12.2015 na pobočce v Českých Budějovicích druhý den jsme zjistily že nelze tablet NABÍJET A TAK POUŽÍVAT,ihned jsem volal na vaši zak.linku kde jste se my omluvily a že to mám donést zpet na pobočku a vrátíte peníze dne 4.12.2015jsem tak učinil ale ouha ona to už není pobočka ale jen výdejní místo a peníze nevrátí dokud neprobehne servisní kontrola U VÁS V CZC,dnes koukám na reklamační stránku SVÉHO PROFILU ale zde se nic nepíše,

DOSTALI JSTE JIŽ VUBEC VYROBEK K POSOUZENÍ????????????

CO JE TED S NÍM??????

NEMÁM NIC NEŽ JEN PAPÍR A 3000KČ FUČ?????

BUDU PLATIT ZA OPRAVU?????

JAK JE MOŽNÉ ŽE SAMI NAZÝVÁTE POBOČKU POBOČKOU( viz meil níže) A PAK JEN VÝDEJNÍM MÍSTEM????


DĚKUJI ZA ODPOVED MARTIN čAPEK

---------- Původní zpráva ----------
Od: Obchod - CZC.cz
Komu: capekmato@seznam.cz
Datum: 26. 11. 2015 20:21:45
Předmět: Informace o stavu objednávky č. 4115691322

CZC.cz CZC.cz

Nová objednávka Číslo objednávky: 4115691322
Martin Čapek Stav Bonus klubu: 0 bodů



Vážený zákazníku,

děkujeme za objednávku na stránkách CZC.cz

Tento e-mail slouží jako informace o stavu Vaší objednávky. Jelikož jste zvolil osobní odběr na pobočce, vyčkejte prosím na výzvu k odběru - jakmile pro Vás bude zboží z objednávky kompletně připraveno, přijde Vám e-mail a SMS zpráva.

Budeme rádi, když nám odpovědí na tento e-mail pošlete Vaše nápady a hodnocení našeho internetového obchodu.

Doporučujeme dokončit registraci na našich stránkách, tím získáte nejen přístup k Vaší objednávce, ale můžete sledovat i její stav. Také se stanete členem bonus klubu, kde Vám za každý nákup bude připočten odpovídající stav bodů, které je možné použít dále k nákupu či získání zajímavých slev a spousta dalších výhod.

Za tento nákup získáte 374 bodů


Vaše objednávka č. 4115691322

Datum přijetí: 26.11.2015 20:22:00
Způsob dodání: Osobní odběr České Budějovice
Způsob platby: Hotově na prodejně
Vaše označení: petruska
Termín doručení: 30.11.2015
* termín doručení je pouze informativní

Kontaktní údaje pobočka - České Budějovice:

Lannova třída 92/53, 370 01 České Budějovice

Po - Pá: 09:00 - 18:00
So - Ne: zavřeno


Detail pobočky

Telefon:
E-mail: budejovice@czc.cz
Fakturační údaje:
Martin Čapek

Česká republika
E-mail:
capekmato@seznam.cz Telefon:
721218281

Detail objednávky

Kód: Název zboží: Kusů: Termín dodání: Cena bez DPH: Cena s DPH:
146325b52 ASUS Google Nexus 7 (1. generace), 32GB, hnědá 1 pondělí 30. 11. 2 499 Kč 3 023 Kč
Cena celkem: 2 499 Kč 3 023 Kč

Zkontrolujte si pečlivě Vámi zadané údaje. Přečtěte si jak postupovat při přebírání zásilky zde.
V případě nesrovnalostí nás kontaktujte na telefonu 31 31 100 00 nebo e-mailu obchod@czc.cz.

Děkujeme a přejeme hezký den!

Tým CZC.cz


Produkt

produkt pouzity asus nexus 7,dle czc 1rok zaruka je jen poskrabany,ale on funguje jak ma jen se neda nabíjet a tak je vybitý vrácen dva dni po převzetí


Požadované řešení

vrácení penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2015 09:31, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2015 16:25, před 9 lety

Dobrý den pane Čapku.

Mohu vás poprosit o číslo protokolu, který jste dostal při vrácení zboží na pobočce ?

Děkuji.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.12.2015 19:59, před 9 lety


Martin Čapek

dobrý den posílám protokol o převzetí,děkuji za komunikaci,Martin Čapek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2015 12:20, před 9 lety

Dobrý den pane Čapku.

Zboží bylo předáno dne 4.12.2015 a dle platné legislativy je na proplacení dobropisu 14 dní. Tato lhůta nebyla překročena, stížnost je tedy bezpředmětná. Dořešení vrácení zboží jsem zaurgoval u kolegů na obchodním oddělení. Jakmile bude dobropis vystaven, budete informován emailem (v příloze bude i samotný dobropis).

Prosím o trpělivost a děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2015 20:03, před 9 lety


Martin Čapek

obchod@czc.cz

Re: Informace o stavu objednávky č. 4115691322

12. 12. 2015, 9:49:01

Komu: capekmato@seznam.cz
g

Dobrý den pane Čapku,

omlouváme se za pozdní odpověď, na Vaši zprávu jsme nebyli schopni reagovat dříve vzhledem k množství přijatých e-mailů.

Zboží jsme přijali pod protokolem o převzetí zboží číslo FRC2015035220. Stav zboží byl zkontrolován a dne 11.12. Vám byl vystaven a zaslán dobropis.

Dokument zasílám znovu v předchozím emailu.

S přáním hezkého dne

Ondřej Popovič

31 31 100 00 | obchod@czc.cz

CZC.cz s.r.o.
Brodská 570, 261 01 Příbram
www.czc.cz

Pro rychlejší vyřízení dalších dotazů nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 31 31 100 00, kde jsme Vám plně k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hodin a v sobotu od 8:00 do 16:30 hodin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.6.2016 12:35, před 9 lety


Martin Čapek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, penize poslali na mail po 14 dnech od vasi intervence, dekuji vám. Už si u CZC nikdy nic nekoupím, nashledanou, Martin Čapek