Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#8675Změna služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2015, před 9 lety

Zdenek Lovecek

Znění stížnosti

Dobry den,
chtel jsem se zeptat, zda je mozne, aby spolecnost, u ktere mam objednanou sluzbu mi ani ne po roce uzivani oznamila, ze me sice navysuji rychlost pripojeni k Itenrnetu, ale zake jeho cenu. Navyseni rychlosti nepotrebuji.

Posilam presne zneni dopisu:

Oznámení o změně služby


Vážený zákazníku,

v UPC je naší prioritou starat se o Vás a poskytovat Vám vždy ty nejlepší služby. Z důvodu zkvalitňování služeb, zjednodušení nabídky produktů a ceníku jsme připravili nové rychlosti UPC Internetu.

K 15.1.2016 převedeme Vaši stávající službu na megarychlý Internet 100+, který Vám přinese:

• Rychlost stahování až: 100 Mbit/s
• Rychlost odesílání až: 10 Mbit/s
• Wi-Free: bezdrátová síť zdarma s více než 200 000 hotspoty po celé ČR!
• Bez čekání načtete i webové stránky, na kterých je čím dál více dat
• Bez sekání přehrajete i online filmy v HD
• Bez nesnází odešlete i stáhnete velké přílohy e-mailů

S rychlejším internetem od UPC to rozjedete skutečně naplno!

Nemusíte se o nic starat, Internet 100+ Vám automaticky aktivujeme.

Z důvodu změny služby bude Vaše měsíční vyúčtování navýšeno o 51 Kč.

Vaši původní službu nebude z důvodu ukončení jejího poskytování možné od 15.1.2016 nadále využívat. Zároveň k 15. 1. 2016 dochází k úpravě Všeobecných podmínek poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společností UPC Česká republika a Specifikace služeb. Kompletní informace o připravovaných změnách včetně úplného znění obou dokumentů naleznete na www.upc.cz/zmeny2016.

Neradi bychom se s Vámi rozloučili, máte však ze zákona právo ke dni 15.1.2016 (nabytí účinnosti změny) naše služby bez sankce ukončit. Pokud se takto rozhodnete, písemně nás prosím informujte co nejdříve (nejpozději však do data změny služby), abychom byli schopni Vaši žádost včas technicky zpracovat.

Platbu za novou službu Internet 100+ zohledníme ve vyúčtování služeb za měsíc únor. V případě, že hradíte služby naší společnosti trvalým příkazem nebo přímým inkasem z účtu, nezapomeňte, prosím, změnit částku trvalého příkazu, popřípadě upravit limit přímého inkasa ve Vaší bance. Změnou služby se nijak nemění Vaše věrnostní období.

Těšíme se, že Vám i nadále budeme moci nabízet spoustu zajímavých novinek ze světa vysokorychlostního internetu.

Frans-Willem de Kloet
Generální ředitel společnosti


Požadované řešení

Rad bych zustal u dosavadniho pruduktu bez navyseni ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2015 10:58, před 9 lety

V případě, že společnost spotřebitele včas, alespoň jeden měsíc dopředu, upozorní na změnu obchodních podmínek nebo na změnu tarifikace, je jednání zcela v pořádku. Navíc dává spotřebiteli správně dle platných ustanovení zákona o elektronických komunikacích možnost od smlouvy bez sankce odstoupit jak uvádí v dopisu.

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany poskytovatele služeb. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.

Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, typicky se jedná o změnu ceny, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.

Pokud se jedná o změnu ceny služby, lze takovou situaci považovat za podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení spotřebitele. V takovém případě má být spotřebiteli dle zákona umožněno ukončit smluvní vztah bez jakékoli sankce, pokud se změněnými podmínkami nesouhlasí.

Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích má tedy spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy při změně podstatných náležitostí smlouvy. Pokud lhůtu pro odstoupení od smlouvy bez sankcí promešká, už toto právo nemá. Musel by znovu čekat na další změnu podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2015 10:53, před 9 lety

Při provádění změny smlouvy postupovala společnost UPC v souladu se zákonem. Jak zákazník potvrzuje ve své stížnosti, oznámení o změnách mu bylo doručeno více než měsíc před nabytím jejich účinnosti a zároveň je mu umožněno smlouvu ukončit bez jakýchkoli sankcí v případě, že se změnami nesouhlasí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.12.2015 15:46, před 9 lety


Zdenek Lovecek

Hodnocení:

Komentář: Dobry den,
dekuji za vysvetleni zakona, clovek je zase o neco chytrejsi :-)