Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8678Metrology s.r.o. , Pod kaštany 23, 616 00 Brno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2015, před 9 lety

Vlasta Fialová

Znění stížnosti

Nedodán předplatitelský tisk MF Dnes + Magazin MF Dnes dne 10.12.2015.
Děkujeme za dodatečné dodání.
V. Fialová


Požadované řešení

Dodatečné dodání tisku MF Dnes


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2015 12:31, před 9 lety

Uzavřením smlouvy vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli z něj plyne povinnost doručovat pravidelně v dohodnutý den objednateli deník na uvedenou adresu. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Pokud spotřebitel vytkl vadu, a zvolil nárok z vadného plnění, je společnost povinna zajistit nápravu.

Dle Všeobecných obchodních podmínek pro předplatné společnosti Mafra a.s., jeho čl. 3, nedoručí-li vydavatel deník řádně a včas (nedoručení v den vydání, doručení neúplného nebo nekvalitně vytištěného výtisku), má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele.

Pro reklamace předplatitelů – spotřebitelů platí ustanovení občanského zákoníku o právech z vadného plnění. V případě oprávněné reklamace, která bude uplatněna u vydavatele ještě v den vydání reklamovaných výtisků deníku a vydavatelem v tento den uznána, doručí vydavatel předplatiteli dodatečně bezvadné výtisky deníku, nebude-li takové dodatečné doručení možné, vrátí vydavatel předplatiteli poměrnou část ceny za předplatné. V případě oprávněné reklamace, která nebude uplatněna u vydavatele v den vydání reklamovaného výtisku, resp. nebude vydavatelem v tento den uznána, vrátí vydavatel předplatiteli poměrnou část ceny za předplatné nebo, požádá-li o to při reklamaci předplatitel, vydavatel doručí dodatečně příslušné výtisky deníku, bude-li takové dodatečné doručení možné.

Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít. Vzhledem k tomu, že stížnost nebude ze strany podnikatele zodpovězena, je možné případný spor řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.