Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 6.11.2015 jsem si přes portál Heureka objednala parfém Chloé Chloé 75ml za 1.209,-. Parfém mi přišel z půlky vylitý, tak jsem kontaktovala prodejce, který mi napsal, že se nic neděje, že mám parfém poslat na mnou uvedenou adresu zpět. Udělala jsem a za 158- jsem jej poštou odeslala. Od té doby nereagují na mejly. Bohužel jsem si našla velice negativní reakce na tento obchod od ostatních. Takže již vím, že jsem pouze naletěla. Rovnou Vám mohu říct, že se firma nejspíš přejmenovala a teď fungují : http://www.sale-parfums.cz/chloe-chloe-parfemovana-voda-75-ml , protože nemají kontakt pouze formulář. Obchodní podmínky jsou nadepsané ve slovenštině, podobnost s Moulins dokonalá. Nevím, zda jste schopni něco dělat s firmou se sídlem v SK, asi ne. Proto tam jsou. Mrzí mě, že Heuréka, která musí vidět tak negativní reakce, takovou firmu dál propaguje na svých stránkách. Už jsem jim psala, ale prý to není jejich věc, že propagují podvodníky. Děkuji
Chloé Chloé číslo obj.: 2154112
Ideálně zamezit podnikání takové společnosti na našem území...
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.