Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#8685Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2015, před 9 lety

Miloslava Martinů

Znění stížnosti

23.11.2015 objednáno a převodem na účet zaplaceno zboží včetně dopravy za 279 Kč
/magická svítící želva- lampička modrá/ Č. Objednávky 17382291
Po opakovaných urgencích s upozorněním na podání stížnosti, zboží stále nedodáno. Peníze nebyly vráceny.
Požaduji od paní Radové Jany / Vyprodej-zboží.cz, ičo: 62438212 / vrácení peněz. Přijmu i doručení již zaplaceného zboží.
Děkuji Martinů


Produkt

magická svítící želva modrá


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet, přijmu i dodání zboží v jiné barvě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2015 17:31, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou prodejce, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.1.2016 13:51, před 9 lety


Miloslava Martinů

Hodnocení:

Komentář: Zboží bylo doručeno. Jedná se sice o nekvalitní napodobeninu z tržnice, ale i tak je to v tomto případě úspěch. /Mohu porovnávat - Magickou svítící želvu již máme. Chtěla jsem, aby ji vnučka měla na spinkání i u nás./ Příště budu opatrnější.