Společnost


Lion Sport s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8688Třikrát zamítnuta reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2015, před 9 lety

Růžena Lacková

Znění stížnosti

Dobrý den dne 31.8.2015 jsem koupila vnukovi boty a 12.10.2015 už jsem je šla reklamovat.Všechno proběhlo v pořádku,dostala jsem reklamační list, čekala jsem na odpověd,reklamace byla zamítnuta tak jsem to opakovala třikrát pokaždé byla reklamace zamítnuta důvod zamítnuté reklamaci byl ten že mi bylo zděleno že jsme do to ho zasahovali. Boty celí popraskali na špičce tak i po stranách, vnuk na špičce boty zašil,což jsem nevěděla ale po stranách to už jsem nedovolila a šla na prodejnu.Byla bych velice ráda kdyby jste mi pomohli a poradili jak mám dál postupovat. Předem velice děkuji z pozdravem Růžena Lacková


Produkt

boty adidas č. 34500 vel 11 cena 1300kč


Požadované řešení

Výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 21:12, před 9 lety

Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Jestliže reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, včetně ceny znaleckého posudku. Zároveň je spotřebitel oprávněn od kupní smlouvy odstoupit z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení spotřebitele.

Pokud však spotřebitel dává zboží k reklamaci, neměl by sám předem provádět jakoukoli opravu. Neodborný zásah může vyloučit možnost odborného posouzení vady prodávajícím a umožnit prodávajcícímu zamítnout reklamaci z důvodu mechanického poškození spotřebitelem. To však záleží na aktuálním stavu zboží.

V každém případě, pokud se vada projeví v prvních 6 ti měsících od převzetí zboží, má se dle občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již od počátku. Důkaz opaku provádí prodávající, který by měl zamítnutí reklamace písemně odůvodnit. Pozice spotřebitele je tak v této lhůtě silnější.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 16:47, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.