Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.11. 2015 jsem na účet společnosti Rabator s.r.o. na webovém portálu www.berslevu.cz provedl platbu ve výši 379,- Kč. Platbou jsem získal voucher na zakoupení náhrdelníku. Tato společnost garantovala odeslání do 7 dnů na adresu objednavatele. Tato lhůta nebyla dodržena a na mé dotazy mi společnost Rabator odpověděla, že objednávku stornuje a umožní mi nákup jiného zboží v téže hodnotě ovšem bez vrácení požadovaného obnosu na účet, ze kterého jsem platbu uskutečnil. S tímto řešením jsem nesouhlasil a písemně oznámil, že nepřistupuji na jimi navrhované řešení a částku 379,- Kč chci vrátit na můj účet. Společnost Rabator mi dala dne 19.11. 2015 písemnou odpověď, že do 14 pracovních dní provede navrácení peněz mé osobě. Viz tento mail.
Katka Nováková (BerSlevu.cz)
19. 11. 13:49
Dobrý den,
objednávku jsme stornovali.peníze Vám budou odeslány do 14 pracovních dní.
Děkujeme
S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
tel.: 774 728 578, e-mail: podpora@rabator.com
Dnes je 10.12. 2015 a obdržel jsem následující mail:
Vážený zákazníku Berslevu.cz,
společnost Rabator, s.r.o., která provozuje doménu Berslevu.cz byla zakoupena od bývalých majitelů v průběhu září novým investorem ze zahraničí včetně domény Berslevu.cz a její databáze zákazníků.
V tuto chvíli přebíráme společnost a probíhá její audit. Zjišťujeme účetní stav, hodnotu majetku, kontrolujeme smluvní dokumentace, platby za poslední účetní období.
Omlouváme se tímto za komplikace, které jsme vám způsobili. V průběhu druhé poloviny ledna bychom měli veškerá data mít kompletní a budeme schopni nabídnout řešení za nevyužité vouchery a případné reklamace. Společnost Rabator, s.r.o. bude v tomto termínu nabízet zákazníkům vrácení peněz nebo případně jinou náhradu.
Omlouváme se tímto za komplikace v předvánočním období a prosíme o trpělivost do druhé poloviny ledna, kdy bychom rádi ukončili audit společnosti Rabator, s.r.o. a navrhli řešení vzniklé situace. V té době bude Berslevu.cz fungovat v nové podobě jako agregátor a bude ukončena činnost slevového portálu.
S pozdravem
Constantin Ciuntu
jednatel Rabator, s.r.o.
Z tohoto je evidentní, že žádná avizovaná lhůta nevedla k učinění spravedlnosti a společnost Rabator s.r.o. mi finanční obnos stále dluží.
Produkt č. 16750 - Náhrdelník Victoria de Bastilla. Číslo voucheru: 2011881 - 6383
Vrácení dlužné částky 379,- Kč i s úroky z prodlení.
|
Tweet |
V případě, že objednávka zboží byla zrušena (stornována) na základě vzájemné prokazatelné dohody mezi smluvními stranami, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).
Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Pokud však byla prokazatelně sjednána mezi smluvními stranami lhůta splnění závazku 14 pracovních dní, je lhůta závazně stanovena. Nedodrží-li podnikatel tento termín splnění dluhu, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.
Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Dobrý večer.
Včera jsem kontaktoval uvedenou společnost, aby vyrovnala moji pohledávku i s úroky s tím spojenými. V současné době čekám na její vyjádření. Stížnost tedy nemůže být prozatím uzavřena, lépe řečeno vyřešena a napravena.
Společnost již bohužel neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.