Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8689Nevrácené finanční prostředky za produkt, který firma ani nedodala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2015, před 9 lety

Filip Hátle

Znění stížnosti

Dne 7.11. 2015 jsem na účet společnosti Rabator s.r.o. na webovém portálu www.berslevu.cz provedl platbu ve výši 379,- Kč. Platbou jsem získal voucher na zakoupení náhrdelníku. Tato společnost garantovala odeslání do 7 dnů na adresu objednavatele. Tato lhůta nebyla dodržena a na mé dotazy mi společnost Rabator odpověděla, že objednávku stornuje a umožní mi nákup jiného zboží v téže hodnotě ovšem bez vrácení požadovaného obnosu na účet, ze kterého jsem platbu uskutečnil. S tímto řešením jsem nesouhlasil a písemně oznámil, že nepřistupuji na jimi navrhované řešení a částku 379,- Kč chci vrátit na můj účet. Společnost Rabator mi dala dne 19.11. 2015 písemnou odpověď, že do 14 pracovních dní provede navrácení peněz mé osobě. Viz tento mail.

Katka Nováková (BerSlevu.cz)
19. 11. 13:49

Dobrý den,
objednávku jsme stornovali.peníze Vám budou odeslány do 14 pracovních dní.
Děkujeme

S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
tel.: 774 728 578, e-mail: podpora@rabator.com


Dnes je 10.12. 2015 a obdržel jsem následující mail:

Vážený zákazníku Berslevu.cz,

společnost Rabator, s.r.o., která provozuje doménu Berslevu.cz byla zakoupena od bývalých majitelů v průběhu září novým investorem ze zahraničí včetně domény Berslevu.cz a její databáze zákazníků.

V tuto chvíli přebíráme společnost a probíhá její audit. Zjišťujeme účetní stav, hodnotu majetku, kontrolujeme smluvní dokumentace, platby za poslední účetní období.

Omlouváme se tímto za komplikace, které jsme vám způsobili. V průběhu druhé poloviny ledna bychom měli veškerá data mít kompletní a budeme schopni nabídnout řešení za nevyužité vouchery a případné reklamace. Společnost Rabator, s.r.o. bude v tomto termínu nabízet zákazníkům vrácení peněz nebo případně jinou náhradu.

Omlouváme se tímto za komplikace v předvánočním období a prosíme o trpělivost do druhé poloviny ledna, kdy bychom rádi ukončili audit společnosti Rabator, s.r.o. a navrhli řešení vzniklé situace. V té době bude Berslevu.cz fungovat v nové podobě jako agregátor a bude ukončena činnost slevového portálu.

S pozdravem

Constantin Ciuntu
jednatel Rabator, s.r.o.

Z tohoto je evidentní, že žádná avizovaná lhůta nevedla k učinění spravedlnosti a společnost Rabator s.r.o. mi finanční obnos stále dluží.


Produkt

Produkt č. 16750 - Náhrdelník Victoria de Bastilla. Číslo voucheru: 2011881 - 6383


Požadované řešení

Vrácení dlužné částky 379,- Kč i s úroky z prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2015 08:27, před 9 lety

V případě, že objednávka zboží byla zrušena (stornována) na základě vzájemné prokazatelné dohody mezi smluvními stranami, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Pokud však byla prokazatelně sjednána mezi smluvními stranami lhůta splnění závazku 14 pracovních dní, je lhůta závazně stanovena. Nedodrží-li podnikatel tento termín splnění dluhu, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:40, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:41, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2016 20:39, před 9 lety


Filip Hátle

Dobrý večer.

Včera jsem kontaktoval uvedenou společnost, aby vyrovnala moji pohledávku i s úroky s tím spojenými. V současné době čekám na její vyjádření. Stížnost tedy nemůže být prozatím uzavřena, lépe řečeno vyřešena a napravena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 14:29, před 9 lety

Společnost již bohužel neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.