Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#8690Nepřípustné chování pokladních

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2015, před 9 lety

Peter Murín

Znění stížnosti

Dobrý den. Na pobočce Billy Mazancova 3058 (Praha 4)jsme byli dne 09.12 a 10.12.2015 šokováni přístupem a chováním zaměstnanců Billy. Nakupovali jsme v ní denně a tito noví zaměstnanci - viděl jsem je tam poprvé (starší paní v brýlích a cca 40-ti letá paní, tmavé delší vlasy) nám při platbě Eurem, které dle vašich pravidel přijímáte, měli ironické poznámky: "Tak malý nákup za 100 Euro?" Nákup byl v hodnotě cca 400 Kč. Před zákazníky, kteří to slyšeli, to bylo dost ponižující a nepříjemné (to byla ta starší šedivá paní). Na druhý den u druhé pokladny při platbě bankovkou v hodnotě 50 Euro nová zaměstnankyně (paní s tmavými vlasy, velice nepříjemná už od pozdravu) při našem odchodu opět před zákazníky zakřičela pohrdavě na šedivou paní u druhé pokladny - "Hele podívej na ně, nejsou to ti samí, co platili včera Eurama? Tak dneska platili 50 Euro." Před zákazníky jsme se cítili hůř než zloději, na které se veřejně upozorňuje. Na nákupu jsme byli s rodinou ze Slovenska, kteří jsou na návštěvě (a to naposledy). O samotné bezpředmětnosti komentování placení v Eurech netřeba diskutovat (stačí profesionální přístup ve vedlejším Kauflandu). Udivuje nás, že někteří vaši zaměstnanci dělají všechno proto, aby ztratili věrné zákazníky. Upřimně jsme zaskočeni a mrzí nás to. Nikdy předtím jsme problém V Bille neměli.


Požadované řešení

Informovat nás o výsledku šetření
Zpětná vazba k zaměstnancům a lepší výběr nových zaměstnanců + proškolování a náhodné kontroly v civilu

Děkujeme za odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2015 13:26, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Linka pro zákazníky: 800 153 976 (v provozu je v pracovní dny od 9.00 do 16.30 h.)
E-mail: info@billa.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2015 08:53, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi vyjádření, že společnost již problém vyřídila. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.