Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8691Nevrácené peníze za pobočkou uznané odstoupení od smlouvy ve lhůte 14 dní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2015, před 9 lety

Jiří Hronek

Znění stížnosti

Zboží objednáno 28.10.2015, dodáno dobírkou v pořádku v avizovaném termínu. Zaplaceno, vyzvednuto. Dne 9.11.2015 jsem na pobočce Internet MALL v Jihlavě podal ve 14-ti denní lhůtě Oznámení o odstoupení od smlouvy a zboží předal v originálním balení prodejci proti Potvrzení o přijetí odstoupení od kupní smlouvy s uvedením vrácení peněz na účet uvedený na Oznámení o odstoupení. Prodejce vše zkontroloval, zadal do systému a vystavil Potvrzení, očekával jsem vrácení peněz v termínu ale k tomu, k mému překvapení, nedošlo. 4.12.2015 jsem proto na reklamace@mall.cz odeslal upomínku s podobným zněním jako tato žádost a přiložil jsem naskenované všechny doklady. Fakturu, Oznámení o odstoupení i jeho Potvrzení vydané pobočkou v Jihlavě se žádostí o vrácení peněz do 8.12.2015. Automat na e-mailovém serveru Internet MALL mi sdělil, že se mojí reklamací budou zabývat a nejdéle do 3 pracovních dnů mi určitě odpoví, což mělo být do 9.12.2015. Nestalo se tak. Žádná odpověď ani peníze na účtě.


Produkt

Kód zboží 705277 - Daewoo KOC 9Q5T, číslo prodejního dokladu 5015600168, číslo objednávky 89857023


Požadované řešení

Urychlené vrácení peněz dle Potvrzení o přijetí od kupní smlouvy a to nejpozději do 16.12.2015.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 11:16, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2015 20:30, před 9 lety

Vážený pane Hronku,

Vaši objednávku jsem ověřila a moc se omlouvám, bohužel příkaz k vrácení platby opravdu nebyl zadán, Vámi vrácené zboží ale evidujeme. Pravděpodobně se tedy bude jednat o lidské pochybení, mrzí mě, že jste se s tím setkal.

Jelikož nemám k dispozici Vaše číslo účtu, prosím, zašlete mi ho obratem na overeno@mall.cz, abychom mohli tuto nepříjemnou situaci napravit a platbu Vám co nejdříve na účet zaslat.

Děkuji Vám za Vaši trpělivost.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.12.2015 19:06, před 9 lety


Jiří Hronek

Vážená paní Raimundová,

děkuji Vám za Váš vstřícný postoj. Po zadání této stížnosti zde se mi ozvala paní Homolová z vašich Reklamací se stejnou informací. Předal jsem jí číslo svého účtu a dnes mohu potvrdit, že mi peníze na účet dorazily.
Považuji celou záležitost tímto za uzavřenou.
Jen se chci mimo téma - vím, že jsem na Potvrzení o přijetí s tímto způsobem vyjádření souhlasil - ještě zeptat, zda máte nárok na odečtení nákladů za přepravu? Byla mi totiž vrácena pouze cena zboží, nikoliv cena dobírky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2015 09:03, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému dodání zboží.

Spotřebitel má tak nárok i na vrácení nákladů za dodání zboží a to ve výši rovnající se nejlevnějšímu dodání zboží, které prodávající nabízí (osobní převzetí mezi způsob dodání nepatří).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2015 18:59, před 9 lety

Vážený pane Hronku,

děkuji za zprávu, požádala jsem o nápravu a nejpozději během příštího týdne byste měl evidovat také platbu za dobírku.

Ještě jednou se za komplikace moc omlouvám a děkuji za Vaši trpělivost.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.12.2015 19:40, před 9 lety


Jiří Hronek

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, dTestu i Vám paní Remundová za pomoc při řešení celé záležitosti.
Potvrzuji, že mi byla 23.12.2015 vrácena i částka za přepravné. Tím považuji celou záležitost za uzavřenou.

Všem zúčastněným přeji mnoho úspěchů v roce 2016.

S přáním krásných dnů
Jiří Hronek