Společnost


LIVE NATION CZECH REPUBLIC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8705Zmeškaná část koncertu kvůli špatné organizaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2015, před 9 lety

David Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsem za dvě vstupenky á 1 500 Kč na koncert Slashe, kterého jsem se dne 19.11.2015 zúčastnil. Jsem dlouholetým pravidelným návštěvníkem takových i podstatně větších akcí, ovšem tak špatně zvládnutou organizaci vstupu do haly jsem ještě nezažil. K hale jsme přišli s dostatečným předstihem, tzn. ca. 55 min. před avizovaným začátkem koncertu ( 20h ), tzn. okolo 19:05h a zastavila nás asi 250 m dlouhá fronta, která se začala velmi pomalu pohybovat až okolo 19:30h. V této frontě jsme byli nuceni strávit ca. hodinu a půl, protože do haly jsme, přes pomalou a chaotickou kontrolu u bezpečnostních rámů, se dostali až v 20:35, kdy právě skončil koncert předkapely. Jak jsem již uvedl, zažil jsem již podstatně větší akce/koncerty i s daleko přísnějšími bezpečnostními kontrolami, ale vždy jsme se maximálně do 30 min. dostali do areálu či haly.

Kvůli výše uvedené špatné organizaci při vstupu do haly jsme tak propásli vystoupení předkapely ( tzn. ca. 30 min z celkem 150 min. koncertu ; nehledě na nepříjemné 90 min stání na dešti ). Jelikož tak z viny pořadatele došlo k omezení poskytnuté služby/koncertu, požádoval jsem na agentuře Livenation poskytnutí adekvátní slevy na uhrazeném vstupném. Agentura toto s odkazem na fakt, že jsme se na koncert prý "dostavili pozdě", odmítla. Rád bych se Vás proto zeptal, zda by bylo možno věc uvedeným způsobem řešit.

Děkuji předem mnohokrát za podporu.

S pozdravem


Ing. David Pokorný, PhD.


Produkt

koncert skupiny Slash 19.11.2015 v malé sportovní hale na Výstavišti Praha, pořádáno Livenation CZ


Požadované řešení

adekvátní sleva na vstupném


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2015 21:35, před 9 lety

Byla-li spotřebiteli způsobena újma z důvodu nesprávné organizace kulturní akce, má pořadatel této kulturní akce ze zákona povinnost nahradit spotřebiteli škodu. Této povinnosti se pořadatel zprostí, pokud prokáže, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Takovou překážkou by mohla být nevyhovující bezpečnostní situace a s tím související přijatá bezpečnostní opatření.

Pro náhradu škody bude tedy rozhodující prokázat, zda pořadatel porušil svou smluvní povinnost nesprávnou organizací práce. Byla-li reklamace pořadatelem zamítnuta, má spotřebitel možnost domáhat se svého práva v občanskoprávním soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2016 14:42, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.