Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem za dvě vstupenky á 1 500 Kč na koncert Slashe, kterého jsem se dne 19.11.2015 zúčastnil. Jsem dlouholetým pravidelným návštěvníkem takových i podstatně větších akcí, ovšem tak špatně zvládnutou organizaci vstupu do haly jsem ještě nezažil. K hale jsme přišli s dostatečným předstihem, tzn. ca. 55 min. před avizovaným začátkem koncertu ( 20h ), tzn. okolo 19:05h a zastavila nás asi 250 m dlouhá fronta, která se začala velmi pomalu pohybovat až okolo 19:30h. V této frontě jsme byli nuceni strávit ca. hodinu a půl, protože do haly jsme, přes pomalou a chaotickou kontrolu u bezpečnostních rámů, se dostali až v 20:35, kdy právě skončil koncert předkapely. Jak jsem již uvedl, zažil jsem již podstatně větší akce/koncerty i s daleko přísnějšími bezpečnostními kontrolami, ale vždy jsme se maximálně do 30 min. dostali do areálu či haly.
Kvůli výše uvedené špatné organizaci při vstupu do haly jsme tak propásli vystoupení předkapely ( tzn. ca. 30 min z celkem 150 min. koncertu ; nehledě na nepříjemné 90 min stání na dešti ). Jelikož tak z viny pořadatele došlo k omezení poskytnuté služby/koncertu, požádoval jsem na agentuře Livenation poskytnutí adekvátní slevy na uhrazeném vstupném. Agentura toto s odkazem na fakt, že jsme se na koncert prý "dostavili pozdě", odmítla. Rád bych se Vás proto zeptal, zda by bylo možno věc uvedeným způsobem řešit.
Děkuji předem mnohokrát za podporu.
S pozdravem
Ing. David Pokorný, PhD.
koncert skupiny Slash 19.11.2015 v malé sportovní hale na Výstavišti Praha, pořádáno Livenation CZ
adekvátní sleva na vstupném
|
Tweet |
Byla-li spotřebiteli způsobena újma z důvodu nesprávné organizace kulturní akce, má pořadatel této kulturní akce ze zákona povinnost nahradit spotřebiteli škodu. Této povinnosti se pořadatel zprostí, pokud prokáže, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Takovou překážkou by mohla být nevyhovující bezpečnostní situace a s tím související přijatá bezpečnostní opatření.
Pro náhradu škody bude tedy rozhodující prokázat, zda pořadatel porušil svou smluvní povinnost nesprávnou organizací práce. Byla-li reklamace pořadatelem zamítnuta, má spotřebitel možnost domáhat se svého práva v občanskoprávním soudním řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.