Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#8706Neoprávněně stržené peníze z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2015, před 9 lety

Petra Srnečková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 9.11.2015 jsem se registrovala u be2 a uhradila poplatek 149 Kč na 1 měsíc. Dále jsem již nic neobjednávala ani neprodlužovala a dne 10.12.2015 mi byla stržena částka ve výši 2.247 Kč z účtu bez mého vědomí.


Požadované řešení

Navrácení peněz zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 14:41, před 9 lety

Zahraniční společnost be2 S.a.r.l. (se sídlem v Lucembursku) se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitel akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Smluvní podmínky by si měl zájemce o využití této služby náležitě ještě před uzavřením smlouvy prostudovat. V právu platí totiž obecná zásada, že smluvní strany jsou uzavřenou smlouvou vázány.

Ve všeobecných smluvních podmínkách společnost uvádí následující: "Svou registrací u společnosti be2 zákazník potvrzuje, že si přečetl Všeobecné obchodní podmínky společnosti be2 a že s nimi souhlasí. Všeobecné obchodní podmínky se tím stávají součástí smlouvy. Před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést."

Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.

Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.

Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat.

Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.

Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz. Výpověď lze podat i formou emailu na uvedené adrese a je vhodné z důvodu předběžné opatrnosti připojit k tomuto emailu formou přílohy i podepsanou naskenovanou výpověď zpoplatněného smluvního vztahu. Dle smluvních podmínek společnosti klient ve své písemné výpovědi čitelnou formou uvede své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2015 15:07, před 9 lety

User ID: ff46ac5365557f993209b01c
Dobrý den,
v reakci na Váš nedávný email jsme přezkoumali účet Vašeho klienta, Petra Srnečková, a rádi bychom uvedli následující skutečnosti.
Váš klient si ke dni 08-11-2015 u be2 předplatil 1 měsíční VIP/ Prémiové členství v celkové ceně 149 Kč.
Dle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) je členství po vypršení své platnosti prodloužené o 3 měsíční VIP/ Prémiové členství v ceně 2247 Kč. V případě Vašeho klienta se tak stalo 08-12-2015.
Uvedené informace jsou též součástí platebních stránek a dokladu o realizaci úhrady (tento doklad byl po realizaci platby zaslaný na emailovou adresu, pod kterou se Váš klient na stránce be2 zaregistroval).
Dle VOP je prolongace členství zrušená v případě, že je Výpověď zaslaná nejpozději 14 dní před datem vypršení platnosti členství.
Datum vypršení platnosti členství je uvedené na dokladu o úhradě a v uživatelském profil u klienta.
Dle VOP musí být Výpověď zaslaná prostřednictvím FAX-u, dopisu či jako příloha emailu.
Našim klientům je k dispozici online proces realizace Výpovědi, kterého součástí je také několik jednoduchých dotazů, souvisících s důvodem realizace Výpovědi a nabídka alternativních možností členství.
Ze strany Vašeho klienta jsme však do dnešního dne Výpověď členství nepřijali.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 9-3-2016

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.12.2015 11:11, před 9 lety


Petra Srnečková

Dobrý den,

žádný e-mail s uvedenými informacemi, jak uvádíte výše mi nebyl zaslán, prošla jsem všechny zprávy a nikde nic.

Prosím o navrácení stržené částky a přepokládám, že tímto jej také mé členství zrušeno a již mi nebudou strženy žádné další peníze.

V příloze raději ještě přikládám písemnou výpověď.

Děkuji.

S pozdravem

Petra Srnečková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2015 10:23, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2015 11:17, před 9 lety

User ID: ff46ac5365557f993209b01c


Dobrý den,


Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 09.03.2016.

Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2016 10:15, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2016 14:50, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.