Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Přišla mi sms, že když dobiji mobil do 14.12.2015,dostanu 50% kreditu na víc.Dobila jsem 300 Kč,jsem důchodkyně,kredit je ve výši 300 Kč,ani koruna na víc,je to danajský vánoční dárek.Ostatní,že se dovím na muj.vodafone cz. Když jsem se chtěla dostat přes počítač na tuto adresu,nebylo mi to umožněno,počítač hlásí neplatná stránka. Bohužel, jinak je vodafone nejdražší mobilní operátor v Česku. Jsem opravdu zklamaná zákaznice. Mé mobil.číslo je 777685375,asi Vodafone opustím, ač mají toto mobil.číslo všichni mí lékaři. Jsem opravdu moc zklamaná.
není žádné,jedná se o neseriózní jednání a s tím mi nikdo nepomůže
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody - v daném případě poskytnutí 50 % kreditu navíc) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu v souladu s nabídkou platnou v okamžiku nákupu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje. V daném případě tedy záleží na přesné formulaci podmínek pro poskytnutí zvláštní výhody.
V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik je správním deliktem podle § 24 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podle zákona o ochraně spotřebitele jsou nekalé zejména klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je klamavá, je-li při ní užit nepravdivý údaj.
Doporučujeme spotřebiteli pro případ, že nebude ze strany podnikatele v případě jeho oprávněného požadavku plněno, podat podnět státnímu dozorovému orgánu pro porušení § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorový orgán může podnikateli při zjištěném porušení zákona o ochraně spotřebitele uložit ve správním řízení pokutu. Dozor nad podnikáním v oblasti telekomunikací provádí Česká telekomunikační úřad.
Hezký den, paní Klimková,
o připsání extra kreditu vás informujeme SMSkou prakticky okamžitě po dobití.
Jeho čerpání si můžete zkontrolovat v samoobsluze na https://muj.vodafone.cz - tyto stránky standardně fungují. Po přihlášení najdete výši kreditu v sekci Aktuální útrata. Stav kreditu včetně toho bonusového uvidíte také po hovoru, kdy vám na displeji zobrazujeme aktuální stav kreditu po hovoru.
Na předplacených kartách máme různé typy tarifů, pokud vám stávající nevyhovuje, rádi s vámi vybereme nějaký nový.
Pro ověření kreditu a případnou změnu účtování nám prosím zavolejte na *77 nebo nám napište přes http://tam.je/formular.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den,
právě na adresu https://muj.vodafone.cz se přes počítač nemohu dostat,zadají mi jednorázové heslo přes SMS na mobil a to když vložím,tak se mi objeví zpráva "Jejda, daná stránka neexistuje". Volání přes *77 nikam také nevede,je to automat, který nasměrovává vše na koupi. Kdyby společnost Vodafone přidala kredit,který si v mobilu zobrazím přes *22#,bylo by to o něčem jiném.I v současné době mám tam jen původní stav+dobití 170+300Kč Na víc řada starých lidí neumí používat internet v mobilu a na víc je to drahé.Mám z toho velké ponaučení,mobil budu nabíjet pouze v nouzovém stavu,abych mohla být v kontaktu s lékaři už proto,že je to nejdražší operátor na trhu. Počítač v mobilu nepotřebuji,platím paušál za internet nejmenované společnosti a platit paušál za internet více společnostem je pro důchodce nereálné.
Děkuji předem za pochopení,nemám ze zdravotních důvodů šanci bojovat s tak velkou společností jako je Vodafone. Chtěla jsem jen upozornit na klamavé jednání této společnosti
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má tak možnost na vývoj případu reagovat.
Dobré odpoledne, paní Hlinková,
musím se ohradit proti tomu, že by šlo o klamavé jednání. To je nepravdivá informace. Se spojením na operátora vám poradím - při zavolání na *77 si vyberte některou ze sekcí, poté zmáčkněte 0 a přepojíme vás. Jestli neznáte heslo, zadejte ho 3x chybně.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Už to zase společnost Vodafone zkouší,abych si dobila kredit do 27.1.2016 a že dostanu 50 % na víc.
Dělají,že moje heslo neznají,nemohu se dovolat ani na pevnou linku k lékařům a to je pro mne důležité.Je mi 71 let a potřebuji operátora na,kterého se mohu spolehnout,že se k lékařům dovolám.Až mi dojde kredit, od společnosti Vodafone odejdu.Pokud jim nevadí,že přijdou o dlouholetého zákazníka,tak se jim to daří skutečně dobře.
Přeji Vám hezký den. Hlinková
Hezký den, paní Hlinková,
jak nás můžete kontaktovat, jsem vám zde opakovaně poradil. Je mi líto, ale víc zde udělat nemohu :-(
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za veškerou pomoc. Hlinková