Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
bohužel vám musím oznámit , že dnes po návštěvě prodejny Mělník s manželkou jsem znechucen chováním vašeho zaměstnance p.Krbce. Byl jsem reklamovat kočičí konzervy (s datem spotřeby 2019 ),které byly zasmrádlé a kočky je nežraly . Sice nám je vyměnil za jinou šarži ale měl u toho plno nemístných poznámek , hlavně když jsem chtěl vámi (Mountfildem) nabídnuté víno . Chtěl abych znovu čekal ve velké frontě na pokladnu i když jsem už jednu vystál a slečna u pokladny mi řekla ať si víno vyberu . Nešlo vysvětlit , že podruhé nebudu stát frontu a radši jsem odešel s prázdnou a v rozčílení zničil věrnostní kartu. Nerad si stěžují ale v této prodejně jsem byl naposledy.Pána Krbce jsem informoval o stížnosti na jeho chování.
Vlastně ani před Vánocemi nechci žádné potrestání vašeho zaměstnance ale pokud se bude podobně chovat ,příjdete i o jiné zákazníky.
Zdraví bývalý zákazník Jan K.
chování
vysvětlení jak se má chovat k zákazníkům
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.