Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#8713Chování prodavače

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2015, před 9 lety

Jan Katz

Znění stížnosti

Dobrý den,
bohužel vám musím oznámit , že dnes po návštěvě prodejny Mělník s manželkou jsem znechucen chováním vašeho zaměstnance p.Krbce. Byl jsem reklamovat kočičí konzervy (s datem spotřeby 2019 ),které byly zasmrádlé a kočky je nežraly . Sice nám je vyměnil za jinou šarži ale měl u toho plno nemístných poznámek , hlavně když jsem chtěl vámi (Mountfildem) nabídnuté víno . Chtěl abych znovu čekal ve velké frontě na pokladnu i když jsem už jednu vystál a slečna u pokladny mi řekla ať si víno vyberu . Nešlo vysvětlit , že podruhé nebudu stát frontu a radši jsem odešel s prázdnou a v rozčílení zničil věrnostní kartu. Nerad si stěžují ale v této prodejně jsem byl naposledy.Pána Krbce jsem informoval o stížnosti na jeho chování.
Vlastně ani před Vánocemi nechci žádné potrestání vašeho zaměstnance ale pokud se bude podobně chovat ,příjdete i o jiné zákazníky.
Zdraví bývalý zákazník Jan K.


Produkt

chování


Požadované řešení

vysvětlení jak se má chovat k zákazníkům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2015 11:30, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.