Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Vážení,
dne 6. 12. 2016 jsem si objednal a zaplatil zboží dle výše uvedeného č. objednávky. Přišlo mi potvrzení o zaplacení a o připravenosti zboží k vyzvednutí (a to jak je Vaším standardem via SMS a e-mail), a to až do 14. 12. 2015.
Včera mi volal nějaký Váš zaměstnanec cca v 3pm s tím, že lhůta pro vyzvednutí vyprší včerejšího dne. Nemohl jsem se telefonátu dostatečně pozorně věnovat, protože mě zastihl uprostřed pracovního jednání, nicméně jsem namítl, že v potvrzení e-mailem mám termín pro vyzvednutí až do 14. 12. 2015, nicméně abych předešel jakýmkoli problémům, sdělil jsem Vašemu zaměstnanci, ať mi prodlouží termín pro vyzvednutí až do konce příštího týdne.
Dnes jsem v cca 17.15 si přišel vyzvednout objednané a zaplacené zboží do Vaší provozovny v Holešovicích. Automat pro výdejní lístek mi však sdělil, že zboží není v místě vydání.
Po reklamaci mi s cca 30 min. zpožděním bylo zboží nakonec vydáno, jelikož bylo skladem.
Následně jsem zjistil, že mi dnes od Vás přišel e-mail s informací o vyřízení objednávky, v němž mi sdělujete, že zboží budete expedovat na výdejní místo zítra.
Moje stížnost:
1. Protiřečící si e-mailová komunikace Vaší společnosti (e-mail 6. 12. 2015 potvrzuje zboží k vyzvednutí, e-mail z 11. 11. 2015 informuje, že zboží bude k vyzvednutí až 12. 12. 2015
2. Informace pracovníka Vaší zákaznické linky o nejzazším termínu pro vyzvednutí zásilky si protiřečí s původním potvrzeným termínem z e-mailu po potvrzení platby za objednané zboží.
3. Dodatečná e-mailová komunikace od Vaší společnosti (viz e-mail z 12. 12. 2015), která mění podmínky pro vyzvednutí, a to bez jakéhokoli vysvětlení.
4. Navíc mi od Vaší společnosti chodí takový spam, že v zásadě veškeré Vaše e-mailové zprávy ignoruji. V rámci tohoto ignorování jsem vůbec nezaznamenal, že mi došel od Vás e-mail, který se vztahoval k mé minulé zaplacené objednávce, a to tím způsobem, že zásadně měnil dostupnost zboží na výdejním místě až 12. 12. 2015.
5. Nutnost strávit cca 35 min navíc ve Vašem výdejním místě.
Naložte s výše uvedeným, jak umíte. V každém případě si velice dobře rozmyslím, jestli ještě někdy v budoucnu využiju Vašich služeb.
S pozdravem
MT
Větší flexibilita na straně Vašich zaměstnanců zajistit pro zákazníka s obdobným problémem tzv. prioritní "fast-track" pro okamžitou nápravu (v tomto případě okamžité vyřešení). Ve výdejním místě neumíte řešit mimořádné eskalace.
|
Tweet |
Byl-li sjednán čas plnění, je prodávající povinen dostát svému závazku ve sjednanou dobu i bez vyzvání spotřebitele. Pokud společnost neplní svůj závazek včas, je v prodlení. Spotřebitel se pak může domáhat plnění, anebo může od smlouvy odstoupit za podmínek ujednaných ve smlouvě, nebo pokud prodávající nedostojí svému závazku ani v dodatečné přiměřené lhůtě.
Je-li spotřebiteli zasílána nevyžádaná reklama, může požádat společnost o odstranění svých osobních údajů z databáze společnosti. Více informací ohledně této problematiky je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážený pane Táborský,
velmi se omlouvám za vzniklou situaci. Ráda ji pro Vás prošetřím a vyvodím z ní interně důsledky, aby se do budoucna neopakovala. Nepodařilo se mi však podle Vašeho jména a uvedených údajů dohledat tuto objednávku. Můžete mi prosím upřesnit její číslo?
Předem děkuji a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Vazena pani Petru,
Cislo objednavky bylo: 156366862
S pozdravem
MT
Vážený pane Táborský,
děkuji moc za upřesnění. Velmi mi to pomohlo při dohledání příčiny, kterou jsem řešila s oddělením IT i logistiky a společně jsme podnikli kroky, abychom podobné nesrovnalosti v budoucnu zabránili. Upřímně mě mrzí, pokud se Vás tato situace jakkoliv dotkla. Jako omluvu jsem Vám zaslala zároveň malý dárek na Vaši emailovou adresu a budu moc ráda, pokud pro něj naleznete uplatnění.
Co se týká Vaší emailové adresy, kontrolovala jsem, že jste si již přes svou registraci odhlásil odběr novinek. Věřím proto, že po této stránce již bude vše v pořádku.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.