Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8718Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2015, před 9 lety

Zdeněk Uhlík

Znění stížnosti

Dne 18.11.2015 jsem zakoupil slevový kupon. Platba předem byla přijata 19.11.2015 a stejný den jsem provedl objednávku zboží prostřednictvím slevového formuláře dle instrukcí na voucheru.
Zboží mi však do dnešního dne (11.12.2015) nedorazilo a zároveň se nemohu dovolat na zákaznickou linku -volané číslo neexistuje.


Produkt

Náhrdelník Victoria de Bastilla s přívěskem srdce s krystaly (stříbrná barva)


Požadované řešení

Vrácení peněz!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2015 10:05, před 9 lety

V případě nákupu prostřednictvím slevového portálu je třeba si prostudovat všeobecné obchodní podmínky, ve kterých bude uvedeno, zda-li je kupní smlouva uzavřena přímo se slevovým portálem anebo obchodníkem (prodejcem zboží či poskytovatelem služby).

Pokud by byla kupní smlouva uzavřena s prodejcem zboží musí se spotřebitel pokusit domluvit přímo s ním na poskytnutí plnění. Pokud při uzavření smlouvy byla stanovena platnost voucheru a spotřebitel s ní byl seznámen, souhlasil s podmínkami kupní smlouvy, je třeba uplatnit slevový kupón u prodejce po dobu platnosti voucheru.

Pokud tedy byl spotřebiteli slevový kupon řádně dodán, je třeba předmětné zboží objednat přímo u prodejce na základě předložení tohoto kupónu. Slevový portál zde vystupuje zpravidla pouze v roli zprostředkovatele a plnění je třeba požadovat po prodejci, který zboží nabízí. Spotřebitel by však měl být vydavatelem slevového kuponu dostatečně informován o způsobu, jakým je třeba jej uplatnit.

Pokud byl voucher v době své platnosti uplatněn u prodejce zboží a zboží nebylo ve stanovené lhůtě dodáno, je nutné prokazatelným způsobem odstoupit od smlouvy z důvodu nedodání zboží. Toto odstoupení je třeba adresovat dodavateli zboží a po něm požadovat vrácení celé částky, kterou spotřebitel zaplatil. Odstoupit od smlouvy lze až poté, kdy prodávající nesplní povinnost dodat zboží v dodatečné lhůtě, která může být poskytnuta i mlčky. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit zaplacené finanční prostředky.

Je třeba si prostudovat obchodní podmínky slevového portálu, jestli neručí za dodavatele a v případě odstoupení od smlouvy či v případě nedodání zboží, by pak mohl spotřebitel vznášet nároky na vrácení peněz u něho. Velké slevové portály toto umožňují, ale je nutné si to ověřit v obchodních podmínkách. Bude-li uvedena tato možnost, tak bude postup stejný jako výše uvedený, ale vše bude adresováno slevovému portálu.

Je zde rovněž zákonná možnost odstoupit od smlouvy ve vztahu ke slevovému portálu, pokud od obdržení slevového voucheru neuplynulo ještě 14 dní, jelikož v případě nákupu prostřednictvím prostředků komunikace na dálku máte právo na odstoupení od smlouvy, a to do 14 dní od doručení slevového kuponu, a to bez jakékoli sankce a uvedení důvodu. Odstoupení od smlouvy je třeba učinit písemnou formou nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. Ve lhůtě 14 dní je třeba doručit písemné odstoupení.

Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou podnikatele, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:40, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 10:38, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 08:41, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.