Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#8720Vrácení peněz za vrácené zboží ve 14-ti denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2015, před 9 lety

Petr Herynk

Znění stížnosti

Nakoupil jsem zboží v eshopu. Po nakoupení jsem zjistil závadu u telefonu lenovo vibe p1m, neustále blikala led kontrolka be ohledu na to, zda přišla zpráva či ne. Telefon jsem proto vrátil, dostal dobropis, který jsem uplatnil u CZC.cz Říčany. Rád bych věděl, kdy se dočkám peněz. Petr Herynk


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2015 08:07, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2015 14:25, před 9 lety

Dobrý den pane Herynku.

Na vrácení peněz je ze zákona 14 dní. Pokud mi zašlete číslo faktury , předám její číslo na obchodní oddělení a vrácení peněz zaurguji.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.12.2015 16:00, před 9 lety


Petr Herynk

číslo faktury je 1615057199

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2015 10:05, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"U dobropisu od CZC.cz už uplynula zákonná lhůta 14 dnů na vrácení peněz. Co mohu udělat, abych se svých peněz domohl?"

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno. Jak již ale uvedl spotřebitel v popisu stížnosti, zboží bylo prodávajícímu již doručeno. Společnost je tak povinna vydat spotřebiteli peněžní prostředky, které od něj přijala v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy.

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.12.2015 10:29, před 9 lety

Dobrý de pane Herynku.

Dne 27.11.2015 jste vrátil zboží na naší franšíze a dne 3.12. jsme vám zasílali dobropis , na který je nutné vyplnit číslo účtu a zaslat nám jej zpět , abychom mohli peníze proplatit. Do dnešního dne jsme neobdrželi číslo vašeho účtu, nebylo tedy možné peníze proplatit. Peníze si můžete vyzvednou i na našich kmenovým pobočkách.

Děkuji za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2015 13:16, před 9 lety


Petr Herynk

Číslo účtu jsem tentýž den doplnil a dobropis uplatnil na pobočce v Říčanech. Mám potvrzenou kopii 7.12.2015. Pokud jste číslo účtu neobdrželi je to chyba CZC.cz. Už jste dávno porušili zákon, který hovoří o povinnosti vrátit peníze do 14-ti dnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2015 18:14, před 9 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost znovu na něj. Má tak nyní možnost případ doplnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.12.2015 18:17, před 9 lety


Petr Herynk

Chci jen doplnit, že jsem si stěžoval na COI.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2015 14:28, před 9 lety

Dobrý den pane Herynku,

Mohu vás poprosit o připojení přílohy s vyplněným dobropisem, který jste nám zaslal ?

Děkuji .

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.12.2015 15:18, před 9 lety


Petr Herynk

To snad nemyslite vážně, to jste ho ztratili?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2015 15:36, před 9 lety

Dobrý den pane Herynku.

Dle obchodního oddělení jsme od vás ještě dobropis neobdrželi. Případně mi můžete přeposlat email, ve kterém jste nám vyplněný dobropis zasílal na email styblo@czc.cz a kucerova@czc.cz. Rádi bychom vám peníze proplatili a celou záležitost uzavřeli.

Děkuji za pochopení .

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.12.2015 17:02, před 9 lety


Petr Herynk

Zjistěte si na franšíze Říčany, kdy vám dobropis poslali. Je vidět neschopnost CZC, když vygeneruje dobropis, neumí vyplatit peníze v hotovosti a následně dobropis, jehož kopii potvrzenou vlastním, ztratí. To je opravdu společnost par excelance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2015 15:20, před 9 lety

Dobrý den pane Herynku.

Rád bych vám pomohl, ale bez vaší součinnosti (bez potvrzeného dobropisu) to nelze. To, že vám cizí firma (franšíza) nevyplatí peníze je logické, nejedná se o firmu, která dobropis vystavila.

V emailu který jsme vám s dobropisem zaslali byly tyto informace:

"Dle §42 zákona 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty je nutné potvrdit Vaším podpisem doručení tohoto opravného daňového dokladu. Vyplněný opravný daňový doklad zašlete obratem zpět poštou nebo naskenovaný v příloze e-mailu na adresu obchod@czc.cz.

Zároveň prosím uveďte číslo účtu, kam máme platbu odeslat.

Předem Vám děkujeme za brzké vyjádření.

Peníze si můžete vyzvednout (a současně podepsat dobropis) i osobně na našich pobočkách (Příbram, Praha 4 – Háje, Praha 1 – Muzeum, Praha 8 – Kobylisy, Brno - Křenová, Plzeň, Pardubice), nebo případně uveďte číslo účtu, kam máme platbu odeslat.

S přáním hezkého dne

Reklamační tým CZC.CZ
CZC.cz s.r.o.
Brodská 570, 261 01 Příbram
313 11 00 00
www.czc.cz
"

Prosím vás tedy o zaslání dobropisu na výše uvedený email nebo poštou na adresu naší společnosti.

Děkuji.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2015 15:41, před 9 lety


Petr Herynk

Už jsem poslal vyjádření a požadovaný dobropis i číslo účtu emailem. Byl jsem ujištěn paní Kučerovou, že peníze budou poslány do dvou dnů. Tak tomu budu zatím věřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2015 11:21, před 9 lety

Dobrý den pane Herynku.

Prosím vás , aby jste po obdržení peněz tuto informaci zde uvedl, aby mohl dTest tuto stížnost následovně uzavřít.

Děkuji.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2016 10:41, před 9 lety


Petr Herynk

Děkuji za pozdní ale přece vrácení peněz. Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. žádám o zaslání úroků za dobu pozdně vrácených peněz. Pokud tuto dobu neumíte spočítat, máte nahoře citaci zákona. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2016 09:40, před 9 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má tak nyní možnost případ doplnit o svůj komentář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2016 09:48, před 9 lety


Petr Herynk

Je vidět, jak společnost CZC.cz si hledí dobrých zákazníků. Bohužel dobré rady dTestu jsou k ničemu. ČOI mi na stížnost odepsala, že nemůže řešit dopady s uzavřených smluv mezi jejich účastníky. Takže je i zákon nevymahatelný, za to je třeba poděkovat poslancům a navrhovatelům zákona.Ironicky ovšem, nejlépe je vyhodit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 14:30, před 9 lety

Společnost již bohužel neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.